Inlägg från: trebarsmamma |Visa alla inlägg
  • trebarsmamma

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

men vad är det för fel gunnar har gjort då, jag opades hos han och jag är väl så nöjd jag kunde vara, men nu vet jag inte hur mina bröst blir efter denna graviditet.

• trebarsmamma

Noning men du ska ju inte rätta till det som inte är bra, du ska ju byta eoch göra en helt anann op än den du gjorde, jag tror inte häller att du får göra detta gratis,

• trebarsmamma

jag få oxså sån huggande känsla i brösten, men mest i det ena i det högra, men hur länge ska det ta innan det fösvinner, jaggjorde ju mina bröst i maj

• trebarsmamma

jo jag pratade med han igår, han sa att det går över, att det är bara att härda sig typ, hehe, jag tänkte mera på sennär man ska amma om några månader, vill gärna att det ska gå över,

• trebarsmamma

jag gjorde mina i maj, och det gick ju ganska bra på sommaren, men jag tycker att vintern är bäst att göra dom.

Ont gjorde det som mest dom två första dagarna efteråt. men man hämtar ju ut lite värltabbletter.

jag tycker en 8 för det var så jobbigt att röra på sig.

• trebarsmamma

sapau säg inte så... jag hoppas att jag inte ska få häng nu.. men om jagfår det så får vi väll ta och fixa till dom igen efter ett tag.. men min kirurg sa att har man ammat förr så är risken inte så stor att dom blir så hängiga igen,

har du ammat innan denna gången du gjorde brösten.

• trebarsmamma

åå skit oxså, men såg du nån ändring under tiden du var med barn. eller kom det nu med ammningen

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3