• Hilla

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

MichelleS, vet inte VAD för lån de ger, men jag har hört att hos bluestep kan man låna trots att man inte är kreditvänlig osv...kolla med dom! Vet inte hemsidan tyvärr, men googla på det

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • Hilla

camillimill, hej stumpan Har du fixat dina boobiesar?

• Hilla

eio, kikade dina bilder på mylava. Tycker 400 ser bra ut, inte större! ¨

jag ska ris-testa sen jag med....lägger in bilder på mylava imorgon före/efter.

• Hilla

Faaan vad avis jag blir på alla er som är färdigfixade! Jag hamstrar pengar för fullt, men det verkar sniiigla sig fram!!

Får sälja sambons V70R Eller hans 19" fälgar...han märker nog inget

• Hilla

MichelleS -> Kan inte din sambo ta lånet åt dig?

• Hilla

MichelleS, sånt är så trist...vet hur du känner, jag kan inte heller ta lån just nu. Och jag är sååå sugen på geléhallon NUUUUU!!!

• Hilla
    camillimill, fröllan låter som ett bra tillhåll för att ragga upp äckelpäckelgubbar sent en lördag Bra idé! Om det hade varit hamburgare man erbjöd dom...hmm, min kropp (hur ful den än är ) är inte till salu Men vem vet hur desperat man blir till slut!?
    Trodde du fixat dina, dom ser ju hyvens shyssta ut Mina är som två...torkade...päron?
  • Hilla

camillimill Diggar din pappas beskrivning Miljöskadad? Tror våra familjer skulle äääälska varann!!!

• Hilla

Böjer jag mig framåt ser det ut som två såna där minibananer som man köper i klase. Sött. Men inte på mig!

• Hilla

MichelleS, du får gå mig o camilla ut o tigga pengar

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3