Inlägg från: kidsrock |Visa alla inlägg
  • kidsrock

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

hej girls!

Idag har jag äntligen fått duscha! Det va underbart. passade på att ta lite nya bilder som jag har lagt ut på mylava. jag är jättenöjd hittills!

mandala: kämpa på! förstår att det måste kännas klurigt att veta vad man ska göra i en sån situation. du får väl helt enkelt gå på magkänslan.

kram

• kidsrock

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr COSMO
    Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----------bukplastik
    Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
    Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo------Bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902
    Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
    pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
    amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
    Disan - Disan --------Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
    Teide - Zoya
    kidsrock-eve-----Runda, bakom muskeln, 325cc, högprofil, 10/12

• kidsrock

DIsan; ja jag är supernöjd än så länge. dom kommer ju att falla ner lite så småningom och mjukna lite också, så då tror jag att dom kommer att bli som jag vill ha dom, just nu påminner dom ju lite om stenhårda "bollar"

Hilla; välkommen hit.
    jag gjorde mina på en klinik i norge 24 000kr, runda gelehallon 325cc. HUr stora hade du tänkt dig?

• kidsrock
    karma30 skrev 2007-12-15 20:57:45 följande:
    Är det någon här som åkt till Polen eller Norge för att göra sin plastikoperation? Läste i en annan tråd att de skulle vara mycket billigare där...Själv skulle jag vilja göra bröst-och bukplastik...
    jag har gjort i norge, och jag vet flera andra som också gjort där. jag betalade 24000kr för runda gelehallon.
  • kidsrock
    1985 skrev 2007-12-17 14:59:35 följande:
    Hur lång tid tog det för er att känna er helt som vanligt? Röra er som innan och allt sånt?Det spänner och drar ju lite här och var och ärren gör ont på morgonen när jag ska resa mej ur sängen.Och faktiskt har jag tyckt att brösten känns lite obehagliga. Kanske är för att jag inte har någon känsel? Men jag tycker det känns som två "klumpar" bara, som liksom inte alls hör till min kropp. Svårt att förklara men det tar väl ett tag att vänja sej
    jaaaa jag vill också känna mig som vanligt igen!!! men idag känns det faktiskt skapligt, har varit i skolan och skrivit prov och haft redovisning och det gick ok. men fy vilken hemsk smärta det är när man går upp på morgonen och man är helt stel och det bara draaaaaar i ärren som du säger!
    har du lyft också? för jag har inget känselbortfall alls....

ja det är ju iaf skönt att man är på bättringsvägen.
  • kidsrock
    Eliin skrev 2007-12-17 22:38:20 följande:
    jag vet att östersjökliniken där jag vill göra det har ganska snabba operationstider så har jag TUR kan jag få en straxt efter nyår.. jag börjar dock jobba den 14e och då är sambon hemma och allt och jag ska ha 7 veckors utbildning till början så jag ska bara sitta i en skolbänk hela dagarna, men är rädd för hur ont jag ska ha typ om jag gör det en vecka innan.. vad tror ni???
    jag gjorde mina förra måndagen, har varit "uppe" hela tiden sedan dess, och iväg på div. tillställningar, det har varit jobbigt och jag har haft ganska ont, men man fixar det. I går var jag tillbaka i skolan första dan och det gick bra, var orolig innan. jag ville ju inte att någon skulle märka nåt, så jag var tvungen att sträcka på mig osv....
    jag tror du fixar det men det kanske är jobbigt att ha den pressen att man MÅSTE bli pigg på 1 vecka, tyckte jag iaf.
    man vet ju inte riktigt hur man mår, vissa har ju knappt ont alls *avis*
    hoppas att det löser sig för dig!
  • kidsrock
    1985 skrev 2007-12-19 09:52:36 följande:
    kidsrockHade aldrig hört talas om det stället.Men det verkar ju lite konstigt att bara bröstförstoring kostar från 31000:- men ska man ha både inlägg och göra lyft så kostar det bara 27000:- Har alltid sett att förstoring kombinerat med lyft är ca 10000:- dyrare...
    [/citat]
    wellah skrev 2007-12-19 10:07:12 följande:
    [citat]
    tycker det är lite oseriöst om inte kirurgernas namn ens näms.... man vill ju kunna kolla upp dem. skulle nog välja Art Clinic då hellre och Anders Liss (jag tycker han är toppen!)
    hmm... ja det är lite konstigt. Det var en kompis till mig som hade hittat den och jag tänkte jag kunde kolla med er experter här inne om det va någon som hade hört någonting om den. jävligt konstiga priser......
  • kidsrock
    Viffy skrev 2007-12-21 19:16:31 följande:
    Det där med magen! Jag är smal eller ja inte tjock iallafall (57-58kg till mina 168cm) men min mage är inte helt fast och när jag sitter ner så hänger det över och jag ser ju supertjock ut men står jag sen upp så ser jag smal ut, man ser inget häng eller så. Men jag satsar på att träna magen med sit-ups. Vet inte om det fungerar men det är ju ändå en början. Vad tror ni?
    Träning är ju det absolut bästa! Du har ju en normalvikt till din längd, så det du tycker inte är helt fast kan superenkelt förvandlas till muskler och du står kvar på ungefär samma vikt. Man ser snabbt resultat i början när man tränar. Själv har jag lite fullt upp för tillfället, plus oläkta ärr precis som Bellahhh, men så fort jag får, så börjar jag med situpsen. Det bästa är ju egentligen inte att man får snygg kropp utan att man får så mycket extra energi.
    tänk om man hade kunnat träna till sig stora bröst också, då hade jag vart några tusen rikare
  • kidsrock
    Bellahhh skrev 2007-12-21 19:42:48 följande:
    Men hahha enligt min svärmor kan man ju gå från A till C-kupa genom träning *MOHAHAHHA*
    Schysst!!! Antar att din svärmor har C....??!! Hon kanske kan lära ut lite tips här i tråden så slipper vi punga ut med våra surt förvärvade pengar.......... fast stackars alla plastikkirurger...... :-/ dom skulle ju gå i kk.............
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3