• MariaN

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Någon som vet något om kosmetisk kirurgi i linköping?

• MariaN
    erical skrev 2008-01-21 23:13:23 följande:
    Jag har också så... + bubblor ..Ska ringa om återbesök nu i veckan.På det högra känns det ingen kant, bubblor veck eller något!Opades av Gunnar Kratz i Linköping den 25 aug 07
    hej! jag funderar också på Gunnar. Men nu blev jag lite skraj.. vad har hänt med ditt bröst?
    Vad tyckte du om honom annars? :)
    Hoppas det går bra med ditt bröst!
  • MariaN
    Novalina skrev 2008-01-25 03:59:52 följande:
    Många på just denna tråden har op sej hos Gunnar, och jag tycker att många beskrivit mer eller mindre stora komplikationer efter hans op, fast de säger att de är jättenöjda ändå - nåt som iaf jag har svårt att få att gå ihop. Men det är ju bra att ni som op er där är nöjda med ert val av kirurg trots allt, det är såklart huvudsaken. (Själv har jag inte op mej hos honom.)
    jaha.. jag som nästan bara hört positivt om honom.. vad har de för komplikationer då? vart opade du dej`?
  • MariaN

Angel 1982 skrev 2008-01-27 21:33:54 följande:

Hej hej tjejer!Skulle behöva ha lite råd och rekommendationer på en riktigt bra plastikklinik för att operera boobsen?Någon speciell kirurg med gott rykte?Vill ju inte välja fel...:-s Har man mycket ont efter en operation?hur länge tar det ungefär?
    jag med!
    funderar på gunnar på plastikakademin i linköping. men jag har ingen aning, än.
  • MariaN

nej nu blir jag sÅ trött! jag har letat klinik i 2 månader men jag tycker det är så svårt. man hittar en som verkar bra och så hör man sig lite för på forum och så, men så är det alltid någon som är negativ. funderade på både lidingö- och plastik kliniken, men sen fick jag höra negativa saker.. varför ska det vara så svårt..

• MariaN
    Hilla skrev 2008-01-29 10:07:07 följande:
    MariaN, samma här. Den enda klinik jag BARA hört bra om är citadellkliniken...men du aknske hört nåt neg. därifrån?
    ja.. haha om det är peter cosmo eller vad han heter, har jag fått dåliga vibbar.. men.. att det ska vara så svårt!
  • MariaN
    Viffy skrev 2008-01-30 08:27:07 följande:
    Och förresten, även om man hört nåt man inte gillar med en kirurg så betyder ju inte dte att hela kliniken är skit. På citadellkliniken finns det ju fler kirurger att välja.
    det är så sant..
    men vad har du hört när du hört dåliga saker om honom?
    jag har hört mycket bra också, så man blir ju lite fundersam.
  • MariaN

Hallå tjejer!
    Tror ni det är smartare att vänta med bröstinplantat tills man fått barn? Jag kanske inte vill ha barn på 8 år, sen om man vill ha 2 barn kanske man är klar med allt om kanske 12 år.. vill man vänta så länge?
    Nån som fått barn efter en operation? Vad hände med brösten?

• MariaN
    sapau skrev 2008-01-31 09:53:47 följande:
    Personligen hade jag nog väntat tills efteråt...Vi hade bestämt oss för att vi inte skulle ha mer barn så jag opererade mig, men sedan ångrade vi oss och jag ammar nu en liten knodd...Brösten har blivit som förut i hänget, tråkigt!
    jasså.. blir det mycket häng?
    Vad gör man då? kan man lyfta?
  • MariaN
    sapau skrev 2008-01-31 21:31:53 följande:
    Ja det kan man ju göra då blir de ju som förr kan jag tro och det är ju inte lika kostsamt som första operationen då heller..
    nej precis.. och det är väl inte ett lika stort ingrepp heller.. jag är ju sugen på att göra det nu. men är det värt det då? att ha snygga bröst några år? det är det nog..
  • MariaN
    sapau skrev 2008-02-02 18:01:22 följande:
    Jo, jag har ju trivts bättre med mig själv nu i några år så visst var det värt det, men ibland tänker jag ju att det hade varit billigare om jag väntat i 3-4 år ist.Självförtroendet blev betydligt bättre så, ja det kanske kan var värt att lägga några tusen på ett lyft snart igen ändå...Lycka till om du väljer att göra det!
    det är ju bara det att det är sÅ svårt att bestämma sig. att operera eller inte operera! :P Sen om man väl bestämmer sig så ska man ju välja klinik också.. hua! men men det löser sig väl.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3