Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Jag solade efter tre veckor... tejp på ärren bara. och mina ärr runt brösvårtan fick jag MYCKE beröm för av cosmo.. han frågade hur jag bett mej åt å jag svarade... SOLAT

• 1 och 1 är 3
    pummsan skrev 2007-11-19 10:38:15 följande:
    Nu har jag lagt ut två bilder på magen, dom kan vara lite otäcka.
    får jag kika?
  • 1 och 1 är 3
    Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:10:56 följande:
    Hejsan! Jag har fått min konsultation tidigarelagd, så jag ska dit imorgon.... Någon som vill tipsa mig om saker jag bör tänka på? Jag är jättenervös, men det ska bli såå spännande och roligt. Ett steg närmare operation....:0)
    vad för op ska du göra?
  • 1 och 1 är 3
    Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:21:25 följande:
    Ja, va dumt, det skrev jag ju aldrig.... Efter att ha ammat tre barn ska jag äntligen få göra något åt mina deppiga bröst......
    Har du gjort ristestet hema? kan va bra att ha en hum om hur mycke man vill lägga in...

ska de lyftas oxå? vad misstänker du?

Å framför allt, VAR och VEM ska utföra ingreppet?

Mycke frågor
  • 1 och 1 är 3
    Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:30:07 följande:
    Jag har gjort ristestet och det blir kanske 300 och jag är mest inne på gelehallon. Operationen ska jag göra på Art Clinic  i Göteborg,kirurgen heter Per-Erik Sahlin. Jag vet inte om det blir bakom eller framför muskeln, men jag tänker att han kanske ser vad som passar just min kropp bäst, eller vad tror ni? Men sen får man väl prova sig fram där också va?
    Precis, allt sånt där går han igenom m dej! men bra att du ändå har lite kött på benen så att säja.
    Novalina skrev 2007-11-19 20:50:09 följande:
    Jepp - jag har gjort det. Blev jättebra, va på en klinik där jag bor - inte i nån av stortäderna. Det finns såna som utför såna tatueringar mindre bra har jag hört, så precis som i sitt val av kirurg är det ju viktigt att man är noga med sitt val, och kollar på många före-efterbilder och går på folks rekommendationer - då brukar man i regel bli nöjd. Kostmetiska tatueringar sitter i i max 5 år, och jag gjorde mina ögomnbryn för 3 år sen nu - så de har börjat blekna så jag målar i dem med ögomnbrynspänna igen. Där jag gjorde har de dock lite billigare om man gör på samma ställe igen inom 5 år tror jag, så jag ska höra av mej dit snart och höra vad det skulle kosta.Jag har väldigt tunna, ljusa och glesa bryn naturligt - så därför valde jag att göra en kosmetuskt tatuering. Va nervös över resultatet innan - men blev jättenöjd! Kostade ca 3 000:- , men tyvärr så håller det som sagt inte mer än några år, men eg. är det inte så jättedyrt om man jämför med vad mkt annant kostar ju.**Kram**
    Du har inga bilder??
  • 1 och 1 är 3
    Viffy skrev 2007-11-20 09:09:44 följande:
    Alltså jag förstår inte detta! Jag är alldeles öm på insidan av mina överarmar
    HA HA HA..... har tuttarna blivit så stora att dom trycker på armarna?
  • 1 och 1 är 3
    Viffy skrev 2007-11-20 09:53:58 följande:
    Haha Nej så illa är det inte. Men det är konstigt att jag är öm där tycker jag. Det går från armhålan och ut på armen. Känns som ett blåmärke men det syns inget.
    har du ärren i armhålan e de väll itne så konstigt att du e öm
  • 1 och 1 är 3
    Viffy skrev 2007-11-20 11:51:21 följande:
    Hur var det förresten med det här att känna kanten av inläggen under brösten? Jag gör det och det oroar mej
    under bröstet känner jag ingenting.. men på sidan om jag ligger ner..
  • 1 och 1 är 3
    pummsan skrev 2007-11-20 13:35:54 följande:
    vad är ris testet och hur funkar det? har sett att det stått om det flera ggr men inte förståt hur man gör.
    du tar vanligt ris, OKOKT lägger d i en påse eller något, typ nylonstrumpa funkar skit bra! Knyt till och stoppa innan för tröjan

1 dl ris är 100 cc

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3