Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:30:07 följande:
Jag har gjort ristestet och det blir kanske 300 och jag är mest inne på gelehallon. Operationen ska jag göra på Art Clinic i Göteborg,kirurgen heter Per-Erik Sahlin. Jag vet inte om det blir bakom eller framför muskeln, men jag tänker att han kanske ser vad som passar just min kropp bäst, eller vad tror ni? Men sen får man väl prova sig fram där också va?
Precis, allt sånt där går han igenom m dej! men bra att du ändå har lite kött på benen så att säja.
Novalina skrev 2007-11-19 20:50:09 följande:
Jepp - jag har gjort det. Blev jättebra, va på en klinik där jag bor - inte i nån av stortäderna. Det finns såna som utför såna tatueringar mindre bra har jag hört, så precis som i sitt val av kirurg är det ju viktigt att man är noga med sitt val, och kollar på många före-efterbilder och går på folks rekommendationer - då brukar man i regel bli nöjd. Kostmetiska tatueringar sitter i i max 5 år, och jag gjorde mina ögomnbryn för 3 år sen nu - så de har börjat blekna så jag målar i dem med ögomnbrynspänna igen. Där jag gjorde har de dock lite billigare om man gör på samma ställe igen inom 5 år tror jag, så jag ska höra av mej dit snart och höra vad det skulle kosta.Jag har väldigt tunna, ljusa och glesa bryn naturligt - så därför valde jag att göra en kosmetuskt tatuering. Va nervös över resultatet innan - men blev jättenöjd! Kostade ca 3 000:- , men tyvärr så håller det som sagt inte mer än några år, men eg. är det inte så jättedyrt om man jämför med vad mkt annant kostar ju.**Kram**
Du har inga bilder??