Inlägg från: jagomina |Visa alla inlägg
  • jagomina

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

RedTopaz skrev 2007-11-18 22:47:12 följande:
    Hej tjejjer, höll på att missa att tråden blivit ny.. Har mkt att göra och har inte hunnit kika in på ett tag. Skulle ta nya bilder idag på mina 2 månaders, men kameran har pajjat =( Jag får återkomma när jag köpt ny kamera, förhoppningsvis ändras de inte så mkt mer nu iaf, känner mig mkt nöjd nu faktiskt =). Blir de mjukare efter 2mån?? Det skulle vara skönt om de blev liiite mjukare kanske.Jag var på kryssning i helgen med ett stort tjejgäng, det var jättekul!! MEN jag fick en hwl del kommentarer om mina "sillisar", "hyllan" och "schyssta rattar". Jag fick även dessvärre smälla till en kille rejält när han högt och tydligt ragglade fram och sa pekandes "det där lär ju vara 100% silikon, kolla grabbar!!" Jag trodde inte att jag skulle bry mig om sådant men det gör jag tyvärr.. Visserligen var det på en finlandskryssning och sådana kommentarer lär jag knappast få någon annanstans, men ändå..  Trodde inte det skulle synas så tydligt faktiskt.
    Kul att du känner dig nöjd!
    Men vilka jävla drägg på kryssningen då ( ursäkta språket) jag hade blivit svinförbannad!! Usch såna kommentarer vill man ju verkligen inte få!
    Hade du speciellt utmanande topp då eller syndes det så tydligt ändå?
    Jag hade födelsedagskalas för min son i helgen och mina släktingar tittatde JÄTTEmkt på mina bröst också, men ingen sa nåt *S* Förutom min sons pappa som sa " ja, det syns ju iaf att du pumpat upp dom". Men han bryr jag mig inte om för han är ju ett avslutat kapitel o har fortfarande inte kommit över oss.
  • jagomina
    Viffy skrev 2007-11-19 09:18:05 följande:
    Jagomina: Om du fick en D-kupa med 400cc så borde ju jag få större, eller? Jag hade stor b-kupa eller liten c-kupa innan.
    ja du, svårt o säga, alla verkar få så olika. men du borde ju hamna på DD eller E. Vad har du på sportbhn nu då?
  • jagomina
    Viffy skrev 2007-11-19 11:25:38 följande:
    Har ingen sportbh utan jag har en bygelbh utan kupor som jag blev tilldelad på kliniken. Ska iväg i helgen och köpa bh tänkte jag Längtar massor!
    Jaha, ja tänk vad olika det är från klinik till klinik
    Jag längtar också till att köpa massa nya behåar! Vet ju itne om jag komemr stanna på D eller om de blir mindre när svullnaden lagt sig..
    Nån som vet förresten om de kan bli en hel storlek mindre när svullnaden gått ner?

Jag slängde iväg massa mini-bhar till bättre behövande i andra länder! Hehe, de behöver man ju knappast nåt mer..
  • jagomina

BlueTopaz

Jag såg inte nån bild på din röda tröja, men på dina andra bilder tycker jag knappast det ser speciellt "silikon-bimbo" ut, snarare jättefint! :)

Jättefina bilder överhuvudtaget på dina älsklingar o bröllopet!

• jagomina
    Teide skrev 2007-11-20 21:59:50 följande:
    Halloj tjejer, har inte hängt här på ett tag p.g.a sjukt mycket i plugget ;PHarju en op. tid 12 decembermen jag funderar fortfarande på hur "klubbad säl" man kommer vara och hur länge. Är man någorlunda uppe på benen och rörlig 12-14 dagarefter en stor bp och tuttlyft? (hundvalpar föds runt 25 dec.)åh... vet inte hur jag ska göra... vill ju op:a mih helst igår men vill inte ta mig vatten över huvudet...
    Alla upplever det nog olika, men min smärta vände på femte dagen, och den sjätte dagen var jag på föreläsningar på univ. Idag har det gått 14 dagar och jag är nästan precis som vanligt.
  • jagomina

Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 06:46:24 följande:

Hej...Snart e det dags för mig... Ska vara på kliniken om precis 1h...Börjar få ett antal fjärilar i magen kan jag säga....usch.... Har knappt kunnat sova i natt...tankarna har snurrat!!!Nästa gång jag sitter vid datorn har jag nog rejält ont...aj, aj, aj...Ha det!!
    Åhh avd spännande!!
    Lycka till nu, det komemr bli så bra!!

kram
  • jagomina

Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 17:36:33 följande:

Hallå igen....Nu e det klart! De "satte kniven" i mig vid 8.30 och nu sitter jag här hur pigg som helst. Personalen tyckte jag var oförskämmt pigg.Allt rullade på som det skulle. Jag vaknade ca 1h efter op och vilade sen lite till o från. Åt en yoggi vid 13-tiden sen kaffe o macka vid 14-tiden. Har inte mått illa, har kunnat kissa....ja allt gick toppen. Åkte hem när sambon slutade jobba vid 15.45. Får nästan påminna mig själv att ta det lugnt...så man inte förstör ngt.Har kikat lite på tejpen, o det ena bröstet e aningen större än det andra...vad tror ni? Det e väl säkert bara lite mer svullet??Ska lägga in före och efter bilder på mylava senare.... Heter där "Förväntansfull"...Kram på er alla!!!
    Är du verklig??

hehe bara avis :-d
    vad skönt att du mår så braa!!
  • jagomina

Hjälp!

Jag har mått oförskämt bra sista dagarna, och igår kväll var jag som vanilgt med städ och lyft av barn osv, men jag kände av vänstra bröstet när jag skulle sova.

Idag har mitt vänstra bröst varit jättekonstigt och det "följer med" varje rörelse jag gör med vänster armen, det känns som detta verkligen kan vara kapselbildning!!
    Jag brukar verkligen inte oroa mig i onödan men detta är verkligen obekvämt. Jag hade återbesök nu på fredag men vår lilla dottter är jättesjuk så jag kan inte lämna henne, och jag som skulle ta bort stygn från min intimkirurgi...är så himla ledsen...allt som kändes så bra...
    >Snälla hjälp mig! känner mig helt knäckt!

• jagomina

Hjälp!

Jag har mått oförskämt bra sista dagarna, och igår kväll var jag som vanilgt med städ och lyft av barn osv, men jag kände av vänstra bröstet när jag skulle sova.

Idag har mitt vänstra bröst varit jättekonstigt och det "följer med" varje rörelse jag gör med vänster armen, det känns som detta verkligen kan vara kapselbildning!!
    Jag brukar verkligen inte oroa mig i onödan men detta är verkligen obekvämt. Jag hade återbesök nu på fredag men vår lilla dottter är jättesjuk så jag kan inte lämna henne, och jag som skulle ta bort stygn från min intimkirurgi...är så himla ledsen...allt som kändes så bra...
    >Snälla hjälp mig! känner mig helt knäckt!

• jagomina

igår var jag på andra återbesöket och allt såg finfint ut!

Jag känner mig nästan precis som vanligt nu efter 2,5 veckor och gör allt som jag gjorde innan. Fast sova på mage lär jag aldrig mer kunna göra, och visst känns det när man lyfter o grejar fö mkt, men inget som stör. Såå skönt!

Jag hade trott man skulle bli handikappad i minst 2 månader ungeefär, men inte

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3