• eio

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Måste bara berätta att jag gjorde test med rispåsar igår. Tog 400 och måste nog ärligt säga att det inte såg så mycket ut när det kom på plats. Nu lutar jag åt 400-425 tror jag.
    Trodde att det skulle vara alldeles för stort...men det ser bra ut faktiskt.

• eio

Ännu bättre att lägga i en nylonstrumpa. Blir lite mjukare form på det då.
    Jag har tagit bilder på utan å med rispåsar ska lägga upp dom på mylava imorgon.

• eio
    Disan skrev 2007-12-17 10:33:42 följande:
    Hilla: Testa med rispåsar innanför en träningstopp om du har ngn, det fungerar alldeles utmärkt!! Men som sagt, nylonstrumpa är lite bättre än fryspåsarna Eio: Ja, 400 är ju inte så mkt egentligen! Blir säkert jättebra! Vad har din läkare sagt om strl? Får du välja helt själv?
    Har ju inte träffat läkare än. Men jag testar lite för att ha en uppfattning om vad jag själv vill....sen får man väl diskutera med läkaren och komma fram till något gemensamt som funkar. Men då kan jag iaf tala om vad jag är ute efter.
  • eio

Här är senaste listan med Mylava namnen.

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr COSMO
    Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----------bukplastik
    Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
    Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo------Bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902----lyft,förstorning, mentor runda gelehallon, ?moderate+?, cohesive2, ?500 cc?, samt stor bukplastik Professor Gunnar Kratz
    Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
    pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy---Bröstförstoring 405cc geléhallon, högprofil
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
    amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
    Disan - Disan --------Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
    Teide - Zoya
    kidsrock-eve-----Runda, bakom muskeln, 325cc, högprofil, 10/12
  • eio

Har tyvärr inte heller så mycket tips ang. lån. Jag får nog oxå ta lån till en del iaf, men jag lägger in det i det befintliga huslånet.

• eio

Nu har jag lagt upp bilder på mylava med rispåsar å utan. Vill gärna ha kommentarer

• eio
    1985 skrev 2007-12-17 19:23:16 följande:
    EioHar kollat på dina bilder och tycker 400 ser bra ut. Absolut inte stort, snarare tvärtom. Men det är svårt att se i vit tröja också.
    Ja, bilderna blev inte de bästa. Men jag tycker nästan oxå att det kanske är lite i underkant. Funderar på 425...eller man kanske ska ha 450?
  • eio
    camillimill skrev 2007-12-17 19:48:02 följande:
    eio:Jag tittade också, och jag tycker absolut inte att du ska ha mer än 400. kanske snarare tvärtom. Från sidan ser det inte speciellt mycket ut, men framifrån tycker jag nästan att det är för mycket, speciellt eftersom att du är så smal som du är, och med tanke på att du inte är så jättelång.Men lägg upp fler bilder, med en annan tröja.
    Tack!

Ja...än är det långt kvar...så jag har ju mycket tid på mig att bestämma mig. Måste ju kolla med kirurgen oxå, han kanske har en helt annan åsikt än mig.
  • eio

disan - Har redan kikat på dina......tycker det ser kanon ut!

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3