Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Ok, för mig har det gått drygt 6 veckor men ärren är verkligen läkta så det blir äventyrsbad med kottarna imorgon!
Haft en helmysig Julafton, hoppas att ni också har haft det!?
Ok, för mig har det gått drygt 6 veckor men ärren är verkligen läkta så det blir äventyrsbad med kottarna imorgon!
Det låter precis som det problemet jag har, lite db o på den sidan sitter snittet lixom en bit upp. På den sidan som är bra sitter snittet mer "i vecket" så att säga.
Hur ser ditt fall av db ut? På mig syns lixom muskeln, som ett band. Syns bara lite (men ändå irriterande )när jag är avslappnad men jättemkt när jag spänner.
Jag tittar gärna. MVH helajni@hotmail.com
Ser jättebra ut! För egen del skulle jag vara supernöjd om jag såg ut som du gjorde INNAN med andra ord, jag borde ha fixat magen när jag ändå gjorde brösten...
Noning - har du hört med ngn kirurg vad man kan göra åt navel som blivit ful efter piercing?
Min navel är J Ä T T E ful efter jag fick infektion vid piercingen o tog bort den...
Hur görs den korrigeringen? Jag har läst ngn stans att då blir det ankarärr? Tror att jag med kommer behöva korra ena sidan pga db tyvärr.
Jag har ett veck på vänster, men inte direkt över ärret, mer från mitten och utåt, under bröstvårtan. På den sidan sitter ärret högre upp än på andra, känns som implantatet kanske sitter lite längre ner där oxå, tråkigt för annars är jag jättenöjd.
Självklart! Har lagt till dig nu. MVH H
Blev lite lack på min kirurg som sa att jag skulle vänta till åb efter 6 månader o se om det försvunnit av sig själv... Det är jag 99% säker på att det INTE kommer göra. Har inte gått på ngt mer om det.
Nu när jag tittar på bilder från precis efter op så ser jag att man kunde se det redan då, fast jag inte såg det förräns ngr veckor efter.
Har du varit till din kirurg så han har tittat på det?
Proforma Clinic i sthlm. De är trevliga där men jag frågade om detta rätt tidigt, han ansåg då att man skulle vänta lite, så man mer ser slutresultatet.
Jag räknar dock med att han korrigerar om jag vill det.
Hej, tack.
Som tur är syns det inget när jag har bh i alla fall.
Nä, jag hade A el B innan, mest en massa skinn. INTE mkt eget bröst innan alltså.
Jag har lagt till dig nu. Det ser dock jättekonstigt ut inne på den sidan nu, verkar vara ngt knas. Hoppas du kan se iaf.
/H
Har du bilder? Jag har bilder på mylava. /H
Bellahh, rapportera gärna efter korr, nyfiken då vi hade på ett ungefär samma problem har jag för mig.
/Helajni
Nä, jag har inte hört av mig ngt mer. Kirurgen ville att jag skulle vänta till 6 mån åb. Tar det lugnt tills dess...
Nääää, 1 dl är 100 ml, jag LOVAR!
När man kör ristestet så prova med ex, 3,5 dl. Det är ungefär jmförbart som om man lägger in implantat på 3 dl. (i alla fall om man lägger bakom muskeln)
Det bästa är att hälla riset i nylonstrumpor o knyta ihop tycker jag, funkar i värsta fall oxå med fryspåsar. Lycka till!
Ja, precis så menade jag. Prova med 0,3-0,5 än vad du vill ha.
Det var ju kanon att bli sövd! Märkte ingenting, men då hör jag inte till dem som mår illa av narkos som tur är.
Mentor och McGhan är sådana implantat med "gott rykte" så långt jag förstått. (Finns fler märken oxå.) Dessa har också livstidsgarantin.
Euro Silicone vet jag en tjej som skrev här i forumet som haft rejäla problem med, hennes implantat har spruckit 2 ggr!