• Noning

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

j*vla bandage jag har runt magen som rullar upp på nätterna, de gör skit ont med tanke på att den sitter åt ganska hårt.
    en vecka kvar så får jag ta bort den.
    fortfarande ser jag ingen stor skillnad sen innan min op, kan det bero på svullnaden ?
    Den 18 dec gjorde jag min op.. känner mig som en köttbulle.. *s*

• Noning
    Nani65 skrev 2007-12-29 20:47:21 följande:
    Hej Noning,Du anar inte hur glad jag blev när jag såg läste ditt inlägg. Gjorde en Storbukoperation den 10/12 och är fortfarande svullen och tom större än jag var innan. Har ringt runt och letat på nätet efter info och det verkar att det kommer att ta längre tid ända upp till ett halvår....
    ok.. ja jag är jätte svullen.. ser större ut nu än innan jag med.. gjorde en liten bukplastik+fettsugning.. dom säger att svullnaden efter en fettsugning ska ta hur länge som helst.. men de är drygt att känna sig så svullen hela tiden :(
  • Noning

vart hittar man en sån där gördel?
    jag har vanlig kroppstrumpa på mig nu, vill hellre ha en gördel..kan man köpa dt ngnstans??? isf vart & hur mkt kostar dom??

• Noning
    wellah skrev 2007-12-29 22:40:33 följande:
    299 kr på twilfit tex märket är flexees och har hyskor fram, den är toppen.
    men finns det i vanlig affär?
  • Noning
    Disan skrev 2007-12-30 11:41:42 följande:
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt? Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
    jag sover alltid på mage, & jag har ju rätt stora bröst oxå, men jag brukar ha täcket lixom lite inlindat i mig själv så det inte blir helt plant på madrassen lixom.. :D
    Jag kund einte sova på mage dom 2 första veckorna men sen gick de bra =)
  • Noning

Hej flickor.. ska ringa till min kir idag ang mina bröst.. är inte nöjd med mitt ena som ni kanske har läst om tidigare, vill gärna göra om det. plus att jag vill flytta upp vårtgårdarna på båda brösten, får man fixa till sånt man ej är nöjd med..?
    Får man även välja om man skulle vilja ha en större storlek..? en annan profil? för d eblir nog att han får göra om mitt ena bröst helt & hållet..

• Noning
    Teide skrev 2008-01-04 14:50:17 följande:
    Får du säkert men jag tror knappast de utför sådant gratis.
    jag har garanti ifrån kliniken att jag får komma tillbaka om jag ej är nöjd 1 år efteråt.. & då är det helt kostnadsfritt..
    & jag är ju inte nöjd?

Om jag skulle vara helt nöjd & petig skulle jag vilja ha liiite större, ha brösten mer ihop & flytta upp vårtgårdarna+förminska dom lite till.. då skulle jag vara HEL NÖJD ;)
  • Noning
    trebarsmamma skrev 2008-01-04 15:30:29 följande:
    Noning men du ska ju inte rätta till det som inte är bra, du ska ju byta eoch göra en helt anann op än den du gjorde, jag tror inte häller att du får göra detta gratis,
    mm nej jag tror inte jag kommer få en helt ny op.. men han måste fortfarande göra om mitt ena.. vet inte ifall det åkt ner eller ngt för det ser helt olikt ut det andra..
    Så det ska jag iaf rätta till.. & mina vårtgårdar..
    känns ju så kasst & slänga ut så pass mkt pengar & sedan inte vara nöjd..:(
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-04 16:15:58 följande:
    Noning: Nu tycker jag nästan att vi måste få se bilder!! Åtminstone med Bh Blir så nyfiken eftersom du ändå har en stor kupa, så vill du ha större. Du verkar ju vara en ganska liten människa i kroppen, blir som sagt nyfiken. Är säkert fler än jag som är det *snällasnällasnälla* -Bara en liten bild... Gärna med kroppen också, så att man ser hur det ser ut i helhet (Vilka krav va!!)
    jag har bilder på min mobil när jag har bh, kan föra över dom så ni får se.. :P känner mig ju lite utanför eftersom jag ej visat mina bilder hehe :D
  • Noning

gick inte att föra över :S vet inte varför.. men jag har två st bilder när jag har bikini överdel på ena & ett linne utan bh på det andra.
    Skicka eran mejl adress ni som vill se..

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3