• eio

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

camillimill - Kunde inte skrivit det bättre själv.

Visst det kanske blev lite oseriöst...men att kunna skämta om något som för många är en väldigt jobbig grej gör kanske att man kan stå ut med det lite bättre. Inget fel i det tycker jag.
    Hoppas att ingen tagit för illa upp och det ter sig väl som självklart att allt var ett skämt.

Kram!

• eio
    Noning skrev 2007-12-19 13:09:28 följande:
    Hejhopp tjejer, nu är jag hemma ifrån sjukhuset, va över där en natt.. allt hade gått bra.. de gör inte ont alls.. går inte ens att jämnföra bukplastik & bröstplastik.. brösten gjorde mkt mkt ondare & kändes som ett mycket större ingrepp.Är väldigt svullen efter fettsugningen men de ser ganska bra ut redan.. :) han sög bort nästan 1 kg fett, de är ganska mkt på mig eftersom jag inte var överviktig ifrån början.. hoppas mina "bullar" försvinner helt nudå :P
    Kul! Å skönt att du mår så bra. Hoppas på att få se bilder sen.

*ignorerar fullständigt den taskiga vibben i råden och drömmer vidare om min bröst*
    Nu är det snart jul!
  • eio
     Kikar in å önskar GOD JUL till alla här inne!!

• eio
    Teda skrev 2008-01-05 14:36:10 följande:
    Guud, denna tråd är verkligen levande!!! :)Jag ställde en fråga för några sidor sen om att göra inlägget via naveln. Vet någon nåt om det?? Tycker det verkar superbra!
    Har inte gjort op...men detta är den infon jag kunnat hitta om snitt placerat vid naveln.

Snittet kan även placeras i övre delen av naveln. Fördelen är att snittet är dolt i naveln. Nackdelen är den att implantat som görs den vägen endast kan placeras utanpå bröstmuskeln, kirurgen kan få svårigheter att korrigera eventuella asymmetrier och ytterligare ingrepp kan inte utföras genom samma snitt utan måste placeras antingen i nedre delen av vårtgården eller i vecket under bröstet. Det är därför ovanligt att plastikkirurger väljer denna metod.

• eio
    trebarsmamma skrev 2008-01-08 19:26:04 följande:
    jag få oxså sån huggande känsla i brösten, men mest i det ena i det högra, men hur länge ska det ta innan det fösvinner, jaggjorde ju mina bröst i maj
    Nu vet jag ju inte exakt hur det är med brösten, men vet andra som opererat sig av andra orsaker och då har dom fått veta att just nerverna kan ta väldigt lång tid att läka ihop.
    Min mamma opererades för hjärntumör för snart 4 år sedan och för henne tog det säkert ett par år.
    Men nu är ju hjärnan extra känsligt ställe, men man kanske ska räkna med att det tar ett år iaf då.
    Men känner du dig orolig så är det kanske bäst att ringa läkaren och kolla.
  • eio
    trebarsmamma skrev 2008-01-08 19:50:09 följande:
    jo jag pratade med han igår, han sa att det går över, att det är bara att härda sig typ, hehe, jag tänkte mera på sennär man ska amma om några månader, vill gärna att det ska gå över,
    Jo, det kan jag ju förstå, det är ju lagom bökigt att amma som det är.
  • eio

Hinner inte riktigt med ert tempo här inne nu. Har börjat jobba igen och fullt upp med allt vad det innebär

jag lixom - Så skönt att dom lyssnade på dig och att du kan få narkos. Jag skulle inte heller vilja göra en sån op utan narkos.

disan - Ska försöka hinna kika in på mylava å kolla senare ikväll.

Jag har iaf kommit ett litet steg längre i mina planer nu. Ska boka tid för konsultation i v6, då är nämligen maken hemma och kan följa med.

• eio

miggs - Skönt att ha bestämt sig!

smurfette och sleipner - Alla gör sina egna val. Och eg. kan man debattera om stl på inläggen hur mycket man vill, men det är ju trots allt i slutändan upp till individen.
    Jag kan väl själv tycka att det som är proportionerligt till kroppen är det som är snyggast, men det är ju bara min åsikt.

Jag har tänkt lägga in ca 400. Vill ha ungefär samma stl som jag hade när jag ammade, tyckte det var superfint, då hade jag c-d kupa.

• eio

disan - Den läkaren jag ska göra hos gör oxå helst över muskeln.

Jag har ju tänkt göra min op i slutet på sommaren i år. Tänkte lixom ta en extra semestervecka i slutet på augusti eller så och göra op då. Då har man ju ändå hunnit få hela sommarsemestern med sol och bad (förhoppningsvis)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3