-
jag skickar dom till dej.anette 81 skrev 2008-01-04 16:53:23 följande:noning jag vill gärna se om jag fårnettan_1981@hotmail.com
-
har bilder på min mage om ngn vill se.. bara skruva mejl adress så skickar jag =)
-
jag skickar magbilder till dej då =)Helajni skrev 2008-01-04 21:48:00 följande:Jag tittar gärna. MVH helajni@hotmail.com
-
Jag vill helst inte skicka bilder på mina bröst.. har fått tillsägelse av min sambo att ej göra dt heller så det måste man väl acceptera, haha!
men magbilder skickar jag gärna för den som vill se, har före & efter bild.. -
Jag vill helst inte skicka bilder på mina bröst.. har fått tillsägelse av min sambo att ej göra dt heller så det måste man väl acceptera, haha!
men magbilder skickar jag gärna för den som vill se, har före & efter bild.. -
det handlar om att han inte vill att jag ska lägga ut såna bilder på internet pga att vad som helst kan hända.. det är inte så säkert..han vill inte att andra ska se mina privata kroppsdelar & de förstår jag, skulle inte vilja att han lade ut bilder på sin snopp tex. så jag får väl ta & acceptera det bara!Teide skrev 2008-01-04 22:55:43 följande:Alltså inte för att jag bryr mig direkt men hur dåligt självförtroende har din sambo egentligen?? Min sambo har inget emot ifall jag skulle flasha mina tuttar för hela världen så snygga som de är numera....
Har bilder på min mage därimot om ngn när intresserad av att se, även före bild.. -
Alise- jag har gjort både bröstförstoring & en liten bukplastik+fettsugning, men det är alltså magen jag visar bilder på =) kan skicka dom till dej :)
Crazy Baby- ja jag skickar dom till dej nu =)
jag gjorde en liten bukplastik+fettsugning dårå :P -
nu har jag skickat till alla som bett om magbilderna =)
-
Okok.. där ser man :) jag har skickat bilderna till dej nu :)Alise skrev 2008-01-05 11:13:36 följande:Hemskt gärna! Ska också göra en bukplastik med fettsugning när jag är klar med min viktnedgång, jag hoppas att open kommer vara gjord innan slutet på året!
-
Crazy Baby skrev 2008-01-05 11:48:53 följande:
noning - superfint resultat! Vi har dock väldigt olika förutsättningar! Om mitt resultat blir så bra som du var innan så blir jag nöjd!tack.. är fortfarande väldigt svullen.. ibland är jag mer svullen än andra dagar, tex idag ser jag ut som en ballong på magen.. så jag hoppas de lägger sig snart så man får se sitt slut resultat.
Du kanske såg ungefär hur stora mina bröst är oxå, har ingen bh lr nått under den tunna t-shirten, lade in 480cc i ultrahög profil, om man lägger märke till brösten så ser man lite =)