• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

em84: Vissa människor uppfattade mig på ett annat sätt när jag gjorde min op. Tyvärr. Gick in gymnasiet och många i skolan (var enliten skola och alla visste varför jag var borta en vecka, kom tillbaka med bröst dessutom. T o m lärarna visste!!) tyckte att jag var knäpp, andra att jag försökte "vara ngt jag inte var", vissa uttyckte sig helt enkelt att jag var dum i huvudet som gjorde en bröstförstoring. Grabbarna tyckte väl mest att jag var porrig... Ehh, men hur gamla var vi? Jo, typ 17-18 år. Inte mkt att hurra för!

Idagens läge förstår de flesta varför man gjort det. Vissa killar tycker att det är onödigt, de vill inte ha så stora bröst. Tjejerna förstår men tycker att man bör vänta tills man ammat sina barn etc etc... VAd som är avundsjuka och vad som är sanning från hjärtat, har jag ingen aning om!

Jag skall tillägga att jag alltid varit ärlig om min op om folk har frågat, har däremot inte gått och skyltat med det. På stranden är det ju oundvikligt, man ser ju att det är fejk när man ligger ned, blir helt runt då. Så utomlands händer det OFTA att jag får kommentarer när man solar och badar, inte så där jätteskoj, men vad skall man göra?

MichelleS: VAr såg du dess annonser??? Låter ju helt ofattbart!!
  • Disan
    Noning: Åh, vad bra att allt gick kanon!! Vill också se bilder på ALLT sedan När man fettsög mina lår fick man bort 800 gram, men det finns fortfarande lite kvar att ta av... Blev ju lite ojämnt... Jaja, det är en annan historia!!
  • Disan

Noning: Ser inte heller bilderna i ditt galleri... Eller är det på mylava? Vad heter du där nu igen..? *virrpanna* Hittar inte den där förbenade listan!!

• Disan
    Bellahhh: Jag har ju också fettsugit mig, fast på låren (ridbyxlår). Det kändes verkligen inte som att det gjorde ont alls! Kan tänka mig att det är det samma på magen. Det pirrade och kliade, kommer jag ihåg, var ju rejält svullet. Men det gjorde inte ont! Hellre tusen fettsugningar än en till bröstförstoring
  • Disan
    Bellahhh: Låter inte kul... Jag hade bara lite ridbyxlår som störde mig, men det blevju bättre. Fast som sagt, inte helt bra. Vill nog göra om dem..! Skall faktiskt tala med min läkare om detta när jag skall in för op den 12 januari. *spännande*

Hilla: Om man fettsuger MYCKET så blir det ju skinn över, i mitt fall tog man inte så mkt: ungefär 400cc per ben (det är ju ganska lite med tanke på att det var utspritt över benen). Jag fick alltså inga problem med gammalt skinn efter min op. Men visst, använder man det som bantningsmetod, så ja, då känns det väl ganska logiskt att det blir lite hängigt!!

Geléhallon kan spricka, det är bara det att eftersom gelén är fast så rinner den inte ut, den har samma form trots att höljet är trasigt!! Så förhoppningsvis, om det skulle spricka, så märker man det inte. Min läkare sade dock att det kan vecka sig, alltså höljet, efter att det spruckit. Detta kan ju göra ont och se knasigt ut. Men å andra sidan så är det veckade från början också, bara det att det oftast inte syns.

När du går till läkaren och får klämma på inläggen kommer du att märka det, håller man dem så som de ligger på bröstet när man står upp (alltså inte plant i handen) så veckar inlägget sig. När jag märkte detta, sade jag stopp!! För jag har inte haft sådana problem med saltlösningen. Läkaren berättade då för mig att om man tar den hårdare varianten så veckar den sig mindre, så sade jag JAAA!!!!

Hahaha, där fick jag till det. Nu blev det låååångt och jag svarade t o m på sådant som ingen hade frågat om !!!!

Jaja...
  • Disan
    wellah: Jag betalade 19000 för mina lår. Det är inte så mkt, okej, det är mycket pengar, men inte så mkt om man vill bli fin!

Hehehe, om vi är i drömlandet, där inga op var farliga eller kunde gå snett eller ens göra ont, då skulle jag: Fixa tuttarna eftersom det ena inlägget är trasigt (vilket jag snart skall göra ju), fettsuga överarmarna och strama till huden efteråt, fettsuga klart låren, förminska mina vader (har sjukt stora muskler där!!), skaffa en fin näsa (hatar verkligen den jag har!), ta bort extrahakan (den stör mig som tusan!!!) och kanske, lyfta rumpan. den har blivit lite hängig nu efter grav... Hmm, ngn annan som fick det problemet??
  • Disan

wellah: Hahaha!! Snacka om humor på hög nivå!! Ja, men man ser ju inte rumpan så där jätteofta, men ibland råkar jag gå förbi vår jättespegel i hallen och så vänder jag mig om och ser den... Hu!! Tänk att man är skapt så här!!

Så har vi min storasyster: Hon fick en bra längd, smal kropp (okej, ingen midja, det är ju lite synd) och absolut ingen hängrumpa efter två grav!!! Men å andra sidan är hon full med bristningar över mage och lår samt en del överbliven hud på magen. Men ändå! Hon är alltid snygg!! Är det bara jag som är avis på syskon/kompis eller dyl? Jag kan bli riktigt bitter när jag tänker på henne ibland!! Hahaha!!

• Disan

Har ingen aning om vad ett rumplyft kostar... Men jag skulle ha perfekta lår om fettsugningen varit perfekt!! Undrar vad läkaren kommer att säga om mina ben... Känns spännande! Tänk om han erbjuder sig att göra om dem för en billig penning, då kanske jag kan fixa dem i vår!!!

...sedan är jag nog ganska nöjd ändå... Är ju inte megaful och fet direkt!

• Disan
    Teide: GRATTIS till att du är så nöjd! Tänk om vi alla får uppleva en sådan dag!! Jättekul för dig!!!

Carro81: LPG tar inte bort bristningar, det stramar upp huden och tarbort celluliter, ja, men tar tyvärr inte bort de fula små ränderna... *suck* Men jag kan rekommendera det ändå! Det är en suverän metodoch det är sååå skönt! Djup bindvävsmassage kallas det även. Jag gjorde en omgång förut och fick smalare ben och huden blev mjuk som en barnrumpas!! Inte en enda cellulit hade jag heller Fungerar över hela kroppen.
  • Disan

De finns lite överallt, testa med din skönhetsterapeut, om du har ngn! Annars brukar faktiskt en del enklare typ salonger ha. Kostar ungefär 7000 kr för 10-14 gånger. Inte så billigt, men absolut värt det!!!

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3