• Anonym

sexiga underkläder för gravida???

Någon som vet vart man kan hitta roliga sexiga underkläder för gravida??

• Svar på tråden sexiga underkläder för gravida???
  • Anonym

jag har hittat fler sidor på nätet som säljer, men från usa. Finns det några svenska butiker som har sexiga underkläder för höggravida?

• Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-11-13 11:19:10 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta roliga sexiga underkläder för gravida??
    Det undrar jag med.. men de verkar inte så enkelt..

Man får tydligen inte vara sexuell och gravid samtidigt OCH det suger!!!
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • TheMilky

Jag har köpt typ snygga babydoll linnen, de är ju ofta öppna vid magen, så den kan puta ut i det fria. Sök på erotiska underkläder, så brukar det dyka upp sidor. Tilläggas kan att det finns snygga svarta läckra saker, och inte massa jävla fjädrar och skit

• Häxan Jia
    TheMilky skrev 2007-11-28 09:53:01 följande:
    Jag har köpt typ snygga babydoll linnen, de är ju ofta öppna vid magen, så den kan puta ut i det fria. Sök på erotiska underkläder, så brukar det dyka upp sidor. Tilläggas kan att det finns snygga svarta läckra saker, och inte massa jävla fjädrar och skit
    Låter ju bra.. Du har inga länktips istället ja hamnar alltid på porr sidor när jag försöker googla på saker :-d
  • TheMilky

Häxan Jia skrev 2007-11-28 20:15:30 följande:

Låter ju bra.. Du har inga länktips istället ja hamnar alltid på porr sidor när jag försöker googla på saker :-d
    Men det är väl aldrig fel?
    Ska kolla
  • Häxan Jia
    TheMilky skrev 2007-11-28 20:20:29 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 20:15:30 följande: Men det är väl aldrig fel? Ska kolla
    Nä de är absolut inte fel, men lite störande när man e på jakt efter annat Tycker jag då...

Tack för att du kollar
  • Häxan Jia

Tittade för övrigt på underkläder på tradera idag, där fanns några svarta teddysar.. men i storlek s lr m och då blev de menlöst för min del...

Hittade även en korsette som ja blev såld på, men vågade inte buda ifall den aknske inte passar senare trots att den var i min vanliga storlek, bättre att vänta till senare...

• Anonym

Jag använder vanliga underkläder, tänker inte sätta pengar på några gravid-underkläder som inte är så sexiga heller... Har int förstått pointen med gravidtrosor överhuvudtaget, dagens trosor finns av modell låg också som man kan bära även med gravidmage.

• Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-11-28 22:47:45 följande:
    Jag använder vanliga underkläder, tänker inte sätta pengar på några gravid-underkläder som inte är så sexiga heller... Har int förstått pointen med gravidtrosor överhuvudtaget, dagens trosor finns av modell låg också som man kan bära även med gravidmage.
    Kanon att de fungerar bra för dig Skönt....
  • Häxan Jia

Tack för länkarna Milky.. skall kolla in dom senare när man har ro

• TheMilky

Häxan Jia skrev 2007-11-30 14:41:14 följande:

Tack för länkarna Milky.. skall kolla in dom senare när man har ro
    Varsego
Svar på tråden sexiga underkläder för gravida???