• L jung

IDOL 2007 - fortsättningen....

(¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ IDOL 2007 ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

Här kan vi som följer Idol 2007 samlas och snacka vidare ! 

fortsättning från den gamla tråden (TS är inte kvar som medlem längre där)

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Fånga Dagen ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-13 12:57:16:
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Fånga Dagen ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-13 12:58:01:
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ IDOL 2007 ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)

Sjutton så svårt det här skulle vara att få rätt då!! haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-06 20:55:30:
    Här kommer extra-tråden om något händer denna!!! Kila då direkt vidare in på www.familjeliv.se/Forum-5-156/m27652145.html och chatta vidare!!

Ett litet ps.... HEJA MARIE!! *hehe*
  • Svar på tråden IDOL 2007 - fortsättningen....
  • BimBim o Knorrans Mamma

Hoppas marie vinner hela skiten. Vem av de två andra som åkr ut skiter jag i. men hoppas egentligen Amanda åker ut idag!
    Fast funderar på att skita i o kolla ändå. Daniel är ju ute... Känns som det bara är en bra och två halvbra kvar iaf...

(¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • elica

Jag tror oxå att Amanda kommer vara grym... den här veckan !! Men man kan aldrig lita på att hon är grym !!! Marie tycker jag är riktigt bra jämnt.... =)

• Nandez

Tycker att Marie har en dussinröst men Amanda har en speciell och personlig röst.

Ha det så gott.
  • Cissi76

Alltså när Daniel försvann så gick jag in i en djup depression...nej inte riktigt men var är programmet på väg?? HUR kan Andreas vara kvar. Han sjunger som en gud men varje vecka ser han ut som "Och vem sjuttsingen ställde mig på den här scenen??"

Nu hejar jag på Marie!!!

• Pigelinen

Men jag blir så trött på AMANDA.. hur många gånger har hon nite klagat på att hennes röst inte är som det ska... massor av gånger.. och så tydligen idag också... om du har så mycket problem med rösten, heshet, förkylning osv kanske du ska packa din väska?!

(Hörde henne på aftonbladets klipp nu idag och så många gånger på TV att hon var hes, förkyld osv)

***IVF behandling pågår***
  • Kaxmaja

Hi hi hi de e lite kul att läsa vad alla skriver. Alla deltagare som e kvar nu har ju sina fel och brister. Speciellt med scenspråket

Amanda- Trippar a la disco i 3an dans
    Marie - Tina Turner jag har bajsat på mig dans
    Andreas - Mer vickar åan rör sig eller svajjar kanske e mer rätt

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • xxmeyaxx
    Hedebris skrev 2007-11-30 11:46:38 följande:
    DET ÄR INTE LETS DANCE.!
    ingen som kräver att han ska dansa. Utan RÖRA  på sig.
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • xxmeyaxx

ska förresten bli intressant att se hur Andreas gör Conga!
    Jag menar, där FÅR man bara INTE stå still!

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • AnneSophie

Jag gjorde en ny smiley dagen till ära...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden IDOL 2007 - fortsättningen....