+ idag men även brun flytning. Ngn mer???
Någon annan som har erfarenhet av ett + samt att det kommit en brunaktig flytning (mens?) Gick det bra ändå eller missfall? Kan man ha brunaktig flytning under graviditeten ändå?
Någon annan som har erfarenhet av ett + samt att det kommit en brunaktig flytning (mens?) Gick det bra ändå eller missfall? Kan man ha brunaktig flytning under graviditeten ändå?
hej!!
här är en till i samma sits. plussade den 27 oktober efter ivf, veckan innan hade jag haft en brun/röd flytning/blödning i två dagar. blev mkt förvånad när jag sedan plussade.
nu har det gått snart 4 veckor utan blödning och jag är fortfarande orolig. på min klinik sa de att det var relativt vanligt m blödning, men att det även kunde vara begynnande missfall.
testade för övrigt svagare pluss nu i dagarna så det känns ju inte så hoppfullt. misstänker ma.
hoppas du får några bra svar i tråden, men som sagt det behöver inte vara kört. kolla på gravidsidan, där finns en tråd som heter vi som blöder bruna/röda flytningar.
lycka till!
maja
Hej Hej
Jag gjorde IVF och ET den 2/11. På ruvardag 9 fick jag en otrolig mensvärk och på dag 10 kom blödningen
På dag 11 fortsatte blödningen och jag tjuvtesta ett svagt +.
Blödde alltså dag 10, 11 och lite på dag 12 och idag är jag på dag 13. Mensvärken och blödning är BORTA och jag fick ett stort och fint + på grav testet i morse
Jag hoppas att det lilla pyret vill stanna kvar i magen och att blödningen inte var något allvarligt. Men jag har läst och hört att det är inte alls ovanligt med en blödning i början av graviditeten. När jag väntade mitt första barn så hade jag "mens" de fem första månaderna ... och ut kom en underbar bäbis
Lycka Till!!