Hiv negativt till positivt?
Är det vanligt om man har negativt att det kan vara positivt??
Är det vanligt om man har negativt att det kan vara positivt??
Jag menar hur tillförlitligt första testet är? Har hört så många olika bud!
Tycker det är konstigt att det inte ber att man ska komma tillbaka o göra om provet om man inte kan lita på det första gången.Då kan man ju va smittad.Min barnmorska sa att allt va bra,det är ju inte alls säkert det är det!
Vilka är riskgrupper? Att jag är orolig beror på att killen jag träffat har vart med väldigt många tjejer..Men han säger att han vart med "vanliga" tjejer
Ja det är därför jag är orolig.Han har vart med 20 tjejer sista halvåret
Det har gått nästan 6 veckor...De på VC säger att man kan testa redan efter 4 veckor.
Du som har hiv,får man fråga hur du fått det?
Detta är inte min partner utan en kille som jag bara träffat 2 gånger.Jag blir orolig därför han vart med många tjejer.Men han säger att han vart med "vanliga" tjejer.Jag gjorde testet i måndags,är det möjligt att svaret kan ha kommit till VC redan imon?
Så du menar att man antagligen hade fått både klamydia och hiv på en gång om han hade haft det?
(HIV-ssk)
Hur är det med att bli smittad? Kan man bli smittad via kyssar?
Jag och min fd sambo testade oss när vi träffades och min nuvarande sambo är blodgivare och är frisk. Innan jag blev tillsammans med min sambo träffade jag 3 killar på krogen som jag inte hade sex med, men jag kysste dom.
Har varit så förkyld och infektionskänslig dom senaste åren och har fått ångest över att jag kanske är smittad?? Jag har småbarn i skolan så det kan ju mycket väl vara därifrån jag blir smittad...