• Smulis82

kronans barnvagn?

Nån som har nån erfarenhet av Kronans barnvagn??!
    Sugen på att köpa en sån...men skulle vilja veta om nån annan har en sån el köpt en?? Ris? Ros?
    Fick på en "undersökning" 22/25 i betyg..d är ju rätt bra..stod även Bästa köp!!!
    tycker den verkar fin....

• Svar på tråden kronans barnvagn?
  • STA

Nu har inte jag några egna erfarenheter av den vagnen men en komis till mig har en kronanvagn och hon är supernöjd med den!

Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar.....
  • Shadilly

Vi har köpt en, men har inte hunnit använda den ännu eftersom bäbin inte tittat ut.
    Vi föll för att den är lätt och liten, har praktiska handtag när man ska lyfta den i och ur bussen, trappor etc reglerbar höjd på handtaget och är så jämrans snygg Man får den också levererad hem till dörren. Supersmidigt!Tröttnar man på färgen eller sabbar tyget är det inte så himla dyrt med en ny klädsel heller.

Dessutom vet jag sedan tidigare att Kronan är bra att ha att göra med om något blir fel, vilket känns tryggt. Har många kompisar som har dåliga erfarenheter av reklamationer.

Här är en hel tråd med Kronanägare

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24500806.html

• bem

vi har köpt en men tyvärr sås står den i vardagsrummet för tillfället, har bf om en vecka. jag hoppas verkligen att den är bra köpte den mest för att den var lätt och att det är en fyrhjuling, är ju bra när man är ute i skog o mark och snö och slask. mvh bem

Smulis82 skrev 2007-11-14 23:11:26 följande:
    Nån som har nån erfarenhet av Kronans barnvagn??! Sugen på att köpa en sån...men skulle vilja veta om nån annan har en sån el köpt en?? Ris? Ros?Fick på en "undersökning" 22/25 i betyg..d är ju rätt bra..stod även Bästa köp!!!tycker den verkar fin....
  • Safa

Har ingen erfarenhet själv, men har två kompisar som verkar vara jätte nöjda med den vagnen.

• johandra

Jag har haft en och har både ris o ros att komma med..

Jag älskade den som liggvagn,då var den suverän! MEN,sen kom sittdelen in i bilden och den var verkligen inte ett dugg bra...Suffletten hänger som en stor påse och även fast dom säger att dom förbättrat den nu så blir det hål på varje sida av suffletten när sitsen är nerfälld,så det blåser rätt in i vagnen..Det var av den anledningen jag sålde min..

Men kronan e som sagt toppen att ha att göra med men detta kan dom inte få till tydligen...
    Men i övrigt toppen som liggvagn enligt mig

Mamma till världens finaste Ella 060309 + syskon på väg v36
Svar på tråden kronans barnvagn?