Inlägg från: AnnaGBG |Visa alla inlägg
  • AnnaGBG

NÄR slutar de stoppa ALLT i munnen!???

Jag blir helt tokig! Jag spenderar ju halva dagen med fingrarna i munnen på Noel för att gräva ut blomblad, kattsand, mattludd, grus, kattmat, trådar..osv, osv... Ändå dammsuger vi MINST en gång om dagen!!
    När slutar detta!?? ( Han är 10 månader )

• Svar på tråden NÄR slutar de stoppa ALLT i munnen!???
  • AnnaGBG

3 år!!?? Hjäääälp!!!!!!!

• AnnaGBG

Men Alundeg är ju giftigt?!?

Han får kladda hur mycket som helst! Han äter själv varje måltid och jag brukar ge honom en skål med kokta ärtor eller nåt som "leksak", så förhoppningsvis går det väl över snabbare då...

• AnnaGBG

Norrlandsmorsan-- Det är saltdegen i sig som är giftig, just för att det är så mycket salt i. Min syster käkade en hel massa när hon var liten ( 13 år sedan ) och vi fick stoppa fingrarna i halsen och åka till akuten och..ja...så det var inte så nyttigt tydligen

Men tack för recepten! De ska jag använda när han blir lite äldre!

• AnnaGBG

Jahaaa, så resonera med honom säger ni.... Förr var det lite besvärligt att ha honom i gåstolen, han blev så rörlig och rev ner grejor..Men nu är ju gåstolen rena befrielsen!! Han får gärna riva hela huset om han vill, bara jag kan få slänga i mig en macka och veta att min unge inte kommer att kvävas under tiden...

SC och EP--Jag var barnvakt en gång i min ungdom åt en tjej som då var 2 år. Hon stoppade inte saker i munnen utan rätt upp i mufflan... Glaskulor, pinnar, stenar, mat...ja...det var lite jobbigt men inte med livet som insats..och det är det nog inte att stoppa prylar i näsan heller även om det är rätt...otrevligt! Vad är det för fascination av att stoppa grejer i kroppshåligheter kan man ju undra.....

Svar på tråden NÄR slutar de stoppa ALLT i munnen!???