3 missfall på 1 år
Är det någon som känner igen sig och som vill berätta om vad ni har varit med om?
Jag har även fått en tid om att göra en utredning om varför jag inte kan behålla "barnet"
Är det någon som känner igen sig och som vill berätta om vad ni har varit med om?
Jag har även fått en tid om att göra en utredning om varför jag inte kan behålla "barnet"
hoppas att det går bra på utredningen och att ni snart får komma dit... Jag orkar inte få ett missfall till känner att det är jätte jobbigt. Först är man så lycklig men lika snabbt så försvinner den lyckan. Vi ska på utredning om 3 veckor... jag undrar varför man får så många missfall? Hoppas att det löser sig snart för oss båda.
hej n1ettan!
Tack så mycket!!!
Hoppas att det inte blir missfall. ja det är i morgon som du ska på vul hoppas att allt går bra. men det är ju bra att du har fått äta några tabletter och hoppas att de hjälper. ursäkta att jag frågar men vet de vad dina missfall berodde på?
jag håller tummarna på att allt ska gå bra kram
hej bebis igen!
jobbigt att du får missfall jag vet hur det känns! men hur långt har du gått innan du fått missfall?
va inte orolig det kommer säkert att ordna sig.
har du blivit kallad till en utredning?
Det är säkert inget fel på dig du har ju sedan tidigare fått två barn och det kommer snart ett tredje ska du se.
Jag blir orolig över att det är något som inte stämmer alltså att jag inte kommer att få barn men jag försöker att inte oroa mig allt för mycket får vänta tills jag varit på utredningen och se vad som missfallen berodde på. kram
pricis så där har jag också fått. När hade du tänkt ringa?
jag tycker att det känns jobbigt med att man måste gå på en utredning. hur känns det för dig?