avregistrerad skrev 2007-11-15 21:39:11 följande:
Men snalla Camille, ar du sann? Du tror val inte pa allvar att jag tanker borja fota alla mina klockor och lagga in har pa FL? Och mina klockor ar dyrare an 15 000 kr kan jag ju saga. Min billigaste gick loss pa 30 000 nanting och det ar en Tag med diamanter. Resten har kostat mycket mera an sa. Och som jag sa, allt beror val pa hur mycket pengar man har. Vilka modeller jag har? Det vete fan, jag sager som Exchange vem kommer ihag sant???Jag har en platina Rolex med diamanter bland annat men vad den heter vet jag inte. Och du, endera far du val tro pa vad jag sager eller skita i det. Mig kvittar det! Jag behover inte bevisa nagot for dig Camille. Exchange, haller med om att Tissot ar fula. Synd att det inte funkar med skyddslack. Har du fragat runt med Patek och Co om de kanske har nagon? Fin Omega du hade. Jag gar sallan med Omega, jag vet inte varfor men de ar inga storfavoriter hos mig. Men nar jag ser dom pa andra manniskor tycker jag dom ar vralsnygga! Konstigt.
Jamen jag vet precis vad du menar! Vissa klockor är så äckligt snygga på andra, på min arm så ser det bara.... ja.... billigt ut

fats det är ju det jag tycker
Jag brukar fråga runt, senast i frankfurt efter både klockor och smycken, men pundona säljer mestadels 14 karats guldsmycken = för mkt nickel.
Jag skulle vilja ha en nätt, silverfärgad klocka, som är stilren, ganska stel och med diskreta diamanter insprängt i urtavlan så att det ser ut som att någon bara slängt ut dom och satt fast dom där de hamnade. Urtavlan ska vara benvit eller ljust ljust babyrosa.
Vet någon något om en sådan, TELL ME!!!!
Jag har egna diamanter, slipade som jag tänker använda för att spec. designa någon klocka eller smycke

någon som känner till n ågon som designar klockor efter beställning?