Inlägg från: Exchange |Visa alla inlägg
  • Exchange

Har ni ngn märkesklocka?

Jag har en Gucci och en CK ursnygga!

• Exchange
    Exchange skrev 2007-11-15 20:57:04 följande:
    Jag har en Gucci och en CK ursnygga!
    ska försöka hitta en bild
  • Exchange
    Camille skrev 2007-11-15 21:00:17 följande:
    hmm låter lite för bra för att vara sant???vet du vad dom kostar?,svårt att tänka mej att man har flera av dom?har du bilder på dem?
    öh varför skulle det vara så otroligt? Så dyra är dom inte.
  • Exchange
    avregistrerad skrev 2007-11-15 21:04:11 följande:
    Och det beror val dessutom pa hur mycket pengar man har?
    precis

Jag köper inte så mycket klockor numer och har gett bort flera pga att jag är så grymt nickelallergisk och jag fattar inte varför inte fler snygga modeller görs i titan... känner ni till några, lägg in bild !!!! snälla!
  • Exchange
    avregistrerad skrev 2007-11-15 21:08:06 följande:
    Exchange, vad synd att du ar allergisk. Tissot ar ju inte speciellt dyra men jag tror att dom har nagon titanklocka. Jag har inte en susning om hur man lankar sa jag kan inte gora det. Gar det inte att behandla klockorna med nagot annars? Om det finns nagot skyddslack eller nagot att stryka pa? Jag har hort om det for orhangen iaf.
    Tyvärr fungerar det inte att skyddslacka, tro mig jag har testat och varje gång har det slutat riktigt illa

Tissot gör inte snygga klockor så jag är hellre utan än bär något jag egentligen inte tycker om

Skicka bilder/länk till mig så kan jag lägga in det åt dig!

Här var en stor favorit för min del. Gav bort den, fick stora blåsor men fin!
  • Exchange

Öh.... lägger ni på minnet vad klockor heter???? I never do. Märket, ja men namnet

• Exchange
    Camille skrev 2007-11-15 21:27:10 följande:
    självklart det viktigt vad modellen heter men just  därför kan man väl lägga in bilder då man inte håller reda på modellernas namn.
    JOmen du jag vet ju vad en modell heter senaste Guccin heter Horsebit. Jag älskar namnet och designen är utöver det vanliga. wünderbar helt enkelt!

Den har jag på mig utanpå längärmade tunna tröjor, då funkar det, just den designen ser bra ut utanpå tröjan. Få gör det dock....

Hmm.... finns det flera horsebit? Någon som vet vilken jag menar?
  • Exchange
    flex skrev 2007-11-15 21:29:43 följande:
    har encksuunto vectorfunderar på att köpa nya sonyericsson klockan, känner och ser vem som ringer. höja och sänka volymen i mobilen.. och lite fler funktioner. räknas den.. ??
    Coooolt SE klockan alltså! var har du hittat den? Pris?
  • Exchange
    Camille skrev 2007-11-15 21:36:30 följande:
    visst är det den här du menar.kan tänka mej att den passar  perfekt utan på tröjor som du sa.www.cellini.ro/images/produse/set/Ceas-Gucci-...
    Precis den! Tack för hjälpen

Ja, till en nattsvart tunn slimmad tröja ser det elegant ut
  • Exchange
    avregistrerad skrev 2007-11-15 21:39:11 följande:
    Men snalla Camille, ar du sann? Du tror val inte pa allvar att jag tanker borja fota alla mina klockor och lagga in har pa FL? Och mina klockor ar dyrare an 15 000 kr kan jag ju saga. Min billigaste gick loss pa 30 000 nanting och det ar en Tag med diamanter. Resten har kostat mycket mera an sa. Och som jag sa, allt beror val pa hur mycket pengar man har. Vilka modeller jag har? Det vete fan, jag sager som Exchange vem kommer ihag sant???Jag har en platina Rolex med diamanter bland annat men vad den heter vet jag inte. Och du, endera far du val tro pa vad jag sager eller skita i det. Mig kvittar det! Jag behover inte bevisa nagot for dig Camille. Exchange, haller med om att Tissot ar fula. Synd att det inte funkar med skyddslack. Har du fragat runt med Patek och Co om de kanske har nagon? Fin Omega du hade. Jag gar sallan med Omega, jag vet inte varfor men de ar inga storfavoriter hos mig. Men nar jag ser dom pa andra manniskor tycker jag dom ar vralsnygga! Konstigt.
    Jamen jag vet precis vad du menar! Vissa klockor är så äckligt snygga på andra, på min arm så ser det bara.... ja.... billigt ut fats det är ju det jag tycker

Jag brukar fråga runt, senast i frankfurt efter både klockor och smycken, men pundona säljer mestadels 14 karats guldsmycken = för mkt nickel.

Jag skulle vilja ha en nätt, silverfärgad klocka, som är stilren, ganska stel och med diskreta diamanter insprängt i urtavlan så att det ser ut som att någon bara slängt ut dom och satt fast dom där de hamnade. Urtavlan ska vara benvit eller ljust ljust babyrosa.

Vet någon något om en sådan, TELL ME!!!!

Jag har egna diamanter, slipade som jag tänker använda för att spec. designa någon klocka eller smycke någon som känner till n ågon som designar klockor efter beställning?
  • Exchange
    avregistrerad skrev 2007-11-15 21:51:06 följande:
    Den ser unegfar likadan ut iaf. Men visst, jag ger dig att den kan skilja pa nagot det ar inte alls omojligt. Jag kan inte modellerna som sagt. Och jag har inte tittat pa min pa de narmaste aren, den ligger i kassaskaper langst in. Men som sagt, du far tro vad du vill min kara van.
    är den i 18 karats guld eller över köper jag den gärna eller är du kille, killur är ju inte in grej då
  • Exchange
    Camille skrev 2007-11-15 21:53:15 följande:
    sorry,nu gjorde du bort dej ännu en gång. breitling har aldrig någonsin  gjort ngn liknande klocka i guld.... det är helt nytt för 07...du får nog ta och lämna min trådnu är du snäll och  söka uppmärksamhet ngn annanstans!
    Det har de visst det om jag tänker på rätt, en väldigt liknande iaf. 07 kom ingen som liknar din på bilden.
  • Exchange
    Marcupilami skrev 2007-11-15 22:02:59 följande:
    En sån här fast med mörkgrå urtavla (denna är mörkt, mörkt blå). Den är mycket snyggare i verklighten.
    SKITSNYGG du har smak min vän
  • Exchange
    avregistrerad skrev 2007-11-15 22:09:52 följande:
    Exchange, hon har val jobbat pa Ur och Penn eller nat.
    ja, breitling finns väl i någon katalog de råkar få av misstag då nej nu är jag elak men jag tycker inte om att kallas idiot när jag sitter och letar (iofs som en idiot) på breitlings egen hemsida och det visar sig att jag har rätt..... voj voj. Hade jag vart idiot hade jag aldrig haft råd med dessa iaf eller ja, de finns ju på avbetalning så jag Oskyldig
  • Exchange
    Peippo skrev 2007-11-15 22:24:37 följande:
    Ehum...och harkel....lilla fattiga jag som inte lägger mer än 20 000 på en klocka tycker att det är intressant och kul med klockor. Är man så pass ointresserad att man inte ens har koll på vilka märken man har, vad gör man i denna tråd då? Bara en undran...
    Haha för märket står ju på klockan iaf och frågan var om man hade märkesklockor
  • Exchange
    AnnaGBG skrev 2007-11-15 22:41:55 följande:
    Tack!! Men varför kan inte jag??
    Jag vet inte?? SKumt? Jag gick in på länken, högerklickade, tog kopiera, högerklickade här och tog klistra in
  • Exchange
    AZIMUT skrev 2007-11-15 22:47:34 följande:
    MP, sorry, jag trodde du menade att du skulle kopa en till nu. AnnaGBG, fin klocka. Men du har sakert snott bilden eftersom att du inte kommer ihag vad modellen heter.
    haha
    Peippo skrev 2007-11-15 22:46:38 följande:
    Jag har då aldrig hört att Breitling skulle vara "turkklocka"...men vad vet jag, jag har bara bott i sverige i 7 år... Tycker själv att Breitling gör skitsnygga klockor på ett klassiskt sätt. Men den absolut snyggaste klockan som jag har dreglat efter nu ett tag är Bulgari Assioma D! Den tycker jag är jättefin!
    Ärligt alla Breitlingälskare. Har ni väldigt smala armar? Jag tycker de är för breda (urtavlorna är ju ganska... host... stora) och det ser väl ovanligt dumt ut med en så stor klocka på en mkt smal arm? Eller?
  • Exchange
    AnnaGBG skrev 2007-11-15 22:55:07 följande:
    Det är ju SNYGGT med stor urtavla.
    Peippo skrev 2007-11-15 22:55:48 följande:
    Stora och stora...det beror väl på vad man har för stil överlag? Jag har mkt smala armar....ja...eller hade mycket smala armar (innan dottern kom till ) och gillar sportiga stora klockor. Fast som sagt är jag nu ute efter en lite mer feminin och nätt klocka.
    hihi ja så olika det kan vara jag tycker det ser groteskt ut med en stor urtavla på lilla mig, hatar mina pinnsmala armar men jag får känna efter helt enkelt
Svar på tråden Har ni ngn märkesklocka?