• Anonym (Lollo)

får ni ont i snoppen efter sex?

Min kille får alltid ont i snoppen när vi haft sex.Han säger att det är vanligt.Finns det fler som får det och är det någon som vet varför?

• Svar på tråden får ni ont i snoppen efter sex?
  • Anonym

Min gubbe får de oxå! Har oxå vart hos farbror doktorn för problemet. De enda som skulle hjälpa i längden e en omskärelse. Å de vägrade han att göra....förhuden spricker, å sedan läker den den lite knasigt, så vid nästa samlag spricker den igen. Detta e jättevanligt!

• Anonym (Lollo)

men han verkar inte lida av det rycker bara på axlarna och jaha när ska vi köra nästa gång.Tror kanske han är mer öm på ollonet.Vet inte om det är sprickot.Kanske friktions skada.vet ej!

Anonym skrev 2007-11-15 20:50:38 följande:
    Min gubbe får de oxå! Har oxå vart hos farbror doktorn för problemet. De enda som skulle hjälpa i längden e en omskärelse. Å de vägrade han att göra....förhuden spricker, å sedan läker den den lite knasigt, så vid nästa samlag spricker den igen. Detta e jättevanligt!
  • Anonym (Lollo)

ingen annan??

• Anonym (ekollon)
    Anonym skrev 2007-11-15 20:50:38 följande:
    Sådär får min sambo också! Små sprickor i förhuden, han säger att det blir så för att det är för torrt? Tror inte jag, då han är väldigt öm i förhuden över huvudtaget jämfört med tidigare sexpartners jag haft... Man får vara väldigt försiktig, nästan larvigt försiktig med all sorts beröring just vad gäller förhuden på honom...
  • Anonym

Bryr inte han sig, så behöver väl inte du göra de heller...eller? Njut å va glad istället

• Anonym
    Anonym (ekollon) skrev 2007-11-15 21:00:52 följande:
    Sådär får min sambo också! Små sprickor i förhuden, han säger att det blir så för att det är för torrt? Tror inte jag, då han är väldigt öm i förhuden över huvudtaget jämfört med tidigare sexpartners jag haft... Man får vara väldigt försiktig, nästan larvigt försiktig med all sorts beröring just vad gäller förhuden på honom...
    Vi får kanske puffa dem till omskärelse, så kanske man kan ha ett REJÄLT samlag utan gnäll efteråt!
  • Anonym (Lollo)

nej jag är inte bekymrad undrar bara varför!? Klart jag njuter han är så härlig.Men jag har aldrig hört att det kan vara så.

Anonym skrev 2007-11-15 21:01:36 följande:
    Bryr inte han sig, så behöver väl inte du göra de heller...eller? Njut å va glad istället
  • Anonym
    Anonym (Lollo) skrev 2007-11-15 21:04:22 följande:
    nej jag är inte bekymrad undrar bara varför!? Klart jag njuter han är så härlig.Men jag har aldrig hört att det kan vara så.
    har hört att när de går för killen vissa ggr, så kan ollonet bli så blodfyllt så att de blir som ett sorts tryck!!??.. detta ska dock gå över en stund efter samlaget...men ont/ömt e de visst.
  • Anonym

Min man är omskuren men nu under graviditen så har jag lite krafftiga flyttningar och han påstår att det svider i hela snoppen. Är ni gravida oxå eller?

• Anonym (Lollo)

nej vi är inte gravida.Men när vi var det så var det ingen större skilnad!

• Anonym (Lollo)

det låter likt det min kille beskriver.kanske det är det som är orsaken.jag är som sagt inte orolig men tycker det är underligt att det blir så!

Anonym skrev 2007-11-15 21:08:46 följande:
    har hört att när de går för killen vissa ggr, så kan ollonet bli så blodfyllt så att de blir som ett sorts tryck!!??.. detta ska dock gå över en stund efter samlaget...men ont/ömt e de visst.
  • Anonym (ekollon)

Anonym: Ja jo visst är jag gravid, men så har sambon varit hela tiden. Blev nästan chockad i början över hur försiktig jag var tvungen att vara med honom!

• kawwa77

Ont?=skönt lr?

Jag är ingen öken själv så några sprickor i ollonet har jag aldrig varit med om???

Däremot om man haft sex mkt och länge kan man kanske känna sej aningen överspänd i paketet

• Anonym (( K6 ))

Det har hänt ngn gång speciellt om det tagit lång tid utan tid att låta den slakna att man kan drabbas av ngt som kallas "blue balls" kan inte föklara det på annat sätt än att det känns lite åt kramp hållet

Svar på tråden får ni ont i snoppen efter sex?