får ni ont i snoppen efter sex?
Min kille får alltid ont i snoppen när vi haft sex.Han säger att det är vanligt.Finns det fler som får det och är det någon som vet varför?
Min kille får alltid ont i snoppen när vi haft sex.Han säger att det är vanligt.Finns det fler som får det och är det någon som vet varför?
Min gubbe får de oxå! Har oxå vart hos farbror doktorn för problemet. De enda som skulle hjälpa i längden e en omskärelse. Å de vägrade han att göra....förhuden spricker, å sedan läker den den lite knasigt, så vid nästa samlag spricker den igen. Detta e jättevanligt!
men han verkar inte lida av det rycker bara på axlarna och jaha när ska vi köra nästa gång.Tror kanske han är mer öm på ollonet.Vet inte om det är sprickot.Kanske friktions skada.vet ej!
ingen annan??
Bryr inte han sig, så behöver väl inte du göra de heller...eller? Njut å va glad istället
nej jag är inte bekymrad undrar bara varför!? Klart jag njuter han är så härlig.Men jag har aldrig hört att det kan vara så.
Min man är omskuren men nu under graviditen så har jag lite krafftiga flyttningar och han påstår att det svider i hela snoppen. Är ni gravida oxå eller?
nej vi är inte gravida.Men när vi var det så var det ingen större skilnad!
det låter likt det min kille beskriver.kanske det är det som är orsaken.jag är som sagt inte orolig men tycker det är underligt att det blir så!
Anonym: Ja jo visst är jag gravid, men så har sambon varit hela tiden. Blev nästan chockad i början över hur försiktig jag var tvungen att vara med honom!
Ont?=skönt lr?
Jag är ingen öken själv så några sprickor i ollonet har jag aldrig varit med om???
Däremot om man haft sex mkt och länge kan man kanske känna sej aningen överspänd i paketet
Det har hänt ngn gång speciellt om det tagit lång tid utan tid att låta den slakna att man kan drabbas av ngt som kallas "blue balls" kan inte föklara det på annat sätt än att det känns lite åt kramp hållet