sover ni med tampong??
Undrar just som det står, sover ni med det?? Det är så jäkla trist att vakna med läckage eller sova med oro för läckage eller med jättelånga bindorna hugo!! Inte så snyggt heller...
Undrar just som det står, sover ni med det?? Det är så jäkla trist att vakna med läckage eller sova med oro för läckage eller med jättelånga bindorna hugo!! Inte så snyggt heller...
Ja dom nätter jag blöder som mest har jag både tampong och binda för att inte bloda ner sängen. När det är mindre antingen tampong eller binda.
Blev nyfiken på menskoppen.
Hittade olika modeller och priser.
någon som är insatt?
vilken är mjukast och vad ska den kosta?
någon bra sida?
Japp, har alltid gjort
Oj, så många svar...har kikat lite på tv...
Jag tänkte väl lite på "tampongsjukan" oxå, men jag har sovit med tampong förr, det är först nu jag blivit lite nojjig att det skulle bli nåt knas, typ, steril...lite fjantigt jag vet... Bara man är ren osv...men, inte får man väl sjukan lättare för att man har den inne på natten?? Jag bara avskyr känslan när det rinner ur en...
nej för sjuttsingen. verkar jobbigt att gå upp mitt i natten och byta. har i mina MAX 4 timmar. tycker det är äckligt att ha dem längre. plus att på natten rinner det inte till något när jag ligger ner. så en binda funkar bra som skydd om det eventuellt skulle läcka något.
Det finns tamponger nu mera som är gjorda för att man ska kunna sova med dem, jätte smidigt!
jag sover alltid med tampong, och har alltid gjort!
Tampongsjukan; hur vanlig är den egentligen? Jag sov som sagt alltid med tampong förut och jag vet att många andra gör det också. Men jag har aldrig hört att någon råkat ut för tampopngsjukan...