Du som är/ska bli ung mamma SE HIT : )
hur går det/har gått för er?Gravidieten var underbar.
Förlossningen var det mest fantastiska och häftiga jag vart med om, jag saknar att vi inte filmade.
Tiden efter det har bara gått på räls, allting fungerar orättvist bra, sonen är nu 2 månader och sover hela nätter t.ex.
ekonomiskt
Jag gick på HP redan 3 månader innan bf och våran ekonomi har var väldigt bra, nu har jag dessutom lånat ut min häst som kostar mellan 3-5.000:- i månaden. Jag har hittils tagit ut full Fp men kommer efter jul att bara ta ut så mkt som jag behöver.
T.ex. den här månaden har vi 18.000:- kvar när räkningarna är betalade

förhållandet till pappan
Forftarande nykära men det blir inte lika mkt gos med varandra som innan bebisen. Men att baa sitta och kramas i soffan får ens hjärta att klappa till som när man var nykär!
Vi firar 5 år i februari.
vänskapsrelationer
Vi har gemensamma kompisar, och är först ut med bebis, och det är vissa kompisar som inte ens flyttat hemifrån. Men vänskapsrelationerna är oförändrade.
jobb
Vi sa att här blir det inga barn först vi är trygga, så vi har båda fast anställning. Jag har sökt tjänsledigt tom 1/1 2009. Vet dock inte om jag kommer ha något jobb att komma tillbaka till p.ga nedskärningar, de kanske (med min otur) lägger ner helt då.
Sambon kommer snart få löneförhöjning men pga en skadad axel letar han lite efter ett annat jobb med mindre tunga lyft.
osv, osv
Läs gärna min blogg, bloggade innan och under gravidieten och även nu typ dagligen.
(Finns på min sida)
Vi söker just nu efter ett eget hus eller mindre gård att köpa. Vi har räknat ut att ett lån på 1 miljon kostar oss i månaden lika mycket som att bo i huset vi hyr idag om räntorna går upp 2%!