Rokka Jill skrev 2007-11-16 15:58:01 följande:
har du missat att kolla på nyheterna? Det är bara huliganer som går på fotbollsmatcherna, de har fått ställa in massor.jag är inte intresserad, men kollar nyheterma
27 januari 2007: Ermanno Licursi, direktör för amatörlaget Sammartinese, dog efter att ha blivit sparkad i ansiktet av en supporter från rivalerna Cancellese.
2 februari 2007: Polismannen Filippo Raciti dödades av en hemmagjord bomb som kastades in i hans bil i samband med våldsamma kravaller före och efter derbyt mellan Catania och Palermo.
11 november 2007: Laziosupportern Gabriele Sandri sköts till döds av polis när supporterfalanger till Lazio och Juventus drabbade samman utanför Arezzo. (TT-AFP)
Ingen av lagen som spelar och han är inte en sååå tillgiven supporter så jag hoppas att han ska lyckas hålla sig undan bråk :)
Nuttans Mamma skrev 2007-11-16 16:08:08 följande:
Tycker det är en bra present.. =D Mat å uppehäller = Fickpengar får dom stå för själva. Men kanske biljetten till en fotbollsmatch. Men vad fyller han? Å så tänkte om det inte ska bli för dyrt =D
3700 har jag räknat att det blir med hotell+flyg+OK biljetter :) Det är FÖR dyrt jag vet , men jag har inte kunnat ge honom något för mer än 200 kronor under hela tiden vi varit tillsammans :) Han fyller 25!
Det bara är något jag VILL ge honom trots att det blir dyrt :)