• Anonym (särbo)

Ni som är särbo! Hur ser era veckor ut?

Våran vecka:

Ses någon av vardagskvällarna, ser på TV och var och en åker hem till sej!
    Helgen: KANSKE sover kvar hos varandra, om så, så skiljs vi framåt lunchtid för att göra annat och till kvällen ses vi igen för att kanske se en film.

Vi sover väl ihop ca 3ggr per månad, trots att vi bor ca 1km ifrån varandra. Varit ihop lite mer än ett år.

Jag trivs inte med det längre..Jag tycker vi ses för lite!

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Ni som är särbo! Hur ser era veckor ut?
  • Anonym (särbo)

Även ni sambos kan såklart "tycka till"

• Anonym

Ojdå, sover ni över bara 3 ggr i månaden? Hur ser ert sexliv ut?

Du kanske skulle fråga din kille om ni skulle flytta ihop, om det är något du själv vill?

• Anonym (särbo)
    Anonym skrev 2007-11-16 21:01:42 följande:
    Ojdå, sover ni över bara 3 ggr i månaden? Hur ser ert sexliv ut? Du kanske skulle fråga din kille om ni skulle flytta ihop, om det är något du själv vill?
    Vill inte flytta ihop än. Jodå, sex har vi! Men min lust försvinner..Känns så "tonåringsaktigt" över våran relation!
  • allakantralla

Vi ses nästan alla dagar i veckan, jobbar på varsitt håll men sover nästan alltid tillsammans. Någon dag varje vecka brukar han/jag vilja vara för oss själva.

Hur kommer det sig att ni ses så lite när du inte är nöjd med det?

• Anonym

Har du pratat med din kille om saken? Tycker han att ni ses tillräckligt ofta?

• Anonym (särbo)

Han tycker inte så mycket! Tycker jag gnäller när jag tar upp det här och det leder till osämja..

Som ikväll, vi skulle ses, han säger att han kommer till 8, umgås med sen ska han hem för att hänga sista kvällen. men att vi kunde sova ihop i morgon, dock var han tvungen att vara hos sina föräldrar vid 10.00 på söndag morogon och hjälpa dom.. Där rök den sovmorgonen ihop. men jag baar gnäller tycker han.

• Anonym (särbo)

Hänga sista tvätten skulle han göra..Inte hänga!

• Anonym (Nja...)

Personligen hade jag varit glad för att vi inte var sambo och hade nog funderat över om jag verkligen vill bli det.

Varför vill han inte träffas oftare. Känns som om den man älskar vill man vara hos hela tiden? Speciellt när han kommer på kvällen och sen åker hem. Det är ju ganska mysigt att gå och sova ihop.

Vill han kanske både äta kakan och ha den kvar? Förhållande med sex emellanåt och ändå mestadels singelliv?

Tror säkert att det finns nån för dig som vill vara med dig lite oftare.

• Anonym (hm)

Anonym (särbo) skrev 2007-11-16 20:37:41 följande:

Våran vecka:Ses någon av vardagskvällarna, ser på TV och var och en åker hem till sej! Helgen: KANSKE sover kvar hos varandra, om så, så skiljs vi framåt lunchtid för att göra annat och till kvällen ses vi igen för att kanske se en film.Vi sover väl ihop ca 3ggr per månad, trots att vi bor ca 1km ifrån varandra. Varit ihop lite mer än ett år.Jag trivs inte med det längre..Jag tycker vi ses för lite!Vad tycker ni?
    Hej jag ahde aldrig accepterat ett sådant förhållande tre gånger i månaden hade jag me tyckt var för lite.Prata med honom om detta o vill han då inte bli sambo så gör slut inget förhållande o satsa på på det viset tycker jag.o 1 år tid ? nä låter väldigt konstigt förhållande anser jag..O sedan skyller han på tvätt o mamma o gud vet allt..kram på dig
  • Anonym (särbo)

Jag vill själv inte bli sambo! men jag anser att det här är på tok för lite tid ihop! Vi gör aldrig någonting på dagtid känns det som.

Förra fredagen var JÄTTE mysig, han bjöd ut mej på middag och efter det promenderade vi hem till mej och satte oss i soffan en timma. Sen sa jag att jag var trött och då hoppa han upp, klädde sej och skulle cykla hem Jag sa inget då.. Men han menade på att han ville sova ut och jag gick och la mej ensam.

Sen menar han på att oavsett vad han gör så blir jag aldrig nöjd Men han fattar ju inte att jag vill ses, ha en relation, ha mysig tid, inte anpassa oss efter klockslag jämt..Kunna ligga och mysa i sängen tills vi somnade.. Inte såhär

Svar på tråden Ni som är särbo! Hur ser era veckor ut?