• CanCu

Aktiviteter för en 2½ åring ?

Nån som har förslag på roliga saker man kan hitta på med en 2½ årig liten kille i Stockholm?
    Vi åker till sånna där lekland ibland.. men börjar få lite idé torka såhär nu till hösten å vintern...
    (och nu menar jag lite mer roligare aktiviteter än att gå ut i parken och sånt, för sånt gör vi ju redan såklart :)

• Svar på tråden Aktiviteter för en 2½ åring ?
  • Sicali

Hänger på den här tråden. Vår kille är idag verkligen sjövild, helt galen och supertrotsig. Vädret är kasst och kommer vi inte på nån bra aktivitet att göra kommer både jag och sambon att explodera snart.

• linhen

I stockholmsområdet finns ju en del 4-h-gårdar eller andra visningsgårdar, det gillar mina barn massor.

• 62a

Vi har varit på teater! Bu och Bä på kalashumör (Teater Bambino på leksaksmuseet) samt Dollans dagis ( dockteatern Tittut på Lundagatan) Min tjej som f.ö. fyllde två igår satt som förtrollad på bägge föreställningarna. Vilket alla barn faktiskt gjorde mer eller mindre!

• 62a

Just ja, det finns också på musikmuseet en kul grej, "klapp och klang" tror jag det hette. Man får pröva olika instrument i grupp och spela och sjunga och dansa tillsammans. Det var också kul.

Svar på tråden Aktiviteter för en 2½ åring ?