• karin76

Viking Goretex- är de bra?!

...till en tjej som blir 1 år i december? Har köpt ett par i storlek 20 men vet ej om jag ska behålla dem. Tips och synpunkter tack! Min fundering är att de verkar lite klumpiga till en tjej som kryper och står men inte går. Hon är inte förtjust i ytterkläder och skor...

• Svar på tråden Viking Goretex- är de bra?!
  • luckie

Viking Gore-tex äe helt suveräna skor.
    Har haft de på mina barn sen dom var små, så OM hon ska vara ute mkt i vinter så är dom varma o goa o blir heller inte blöta, men kommer hon inte vara ute längre stunder o tax "leka" i pulkabacken eller i snön, så kanske jag skulle lämna tillbaks dem , för att satsa på ett par till nästa år istället.

Men personligen så måste jag säga att det är jättebra skor

• karin76

Luckie: tack. JO, vi kommer vara ute en del. Ska till fjällen minst en gång och så är vi ute mycket på öppna förskolan. Därför behövs något som håller varmt! men de är inte klumpiga då på en sån liten?

• deez

Förra året hade vi kavatkängor till ett-åringen, de är lätta att ta av och på utan att besvära barnet så mycket. Nu har vi Viking occh de varkar jättebra, men jag kan tänka mig att det är lite att ta i till någon i krypåldern.

• luckie

Nej, jag tror inte dom är för klumpiga.
    Visst finns det smidigare skor, men dom här håller ju vätan borta och håller värmen bra.

Så blir hon ett i december kommer hon snart gå om hon redan står, vintern är ju faktiskt ganska lång.

Svar på tråden Viking Goretex- är de bra?!