• turbolella

kan inte förstå hur naiv en karl kan vara...

vill bara tjöta av mig...

ja fadern har gått o trånat efter barn, poff när man väl blev gravid vad skedde då? jo fadern vänder på allt o säger att jag är så ego som vill behålla.. hans första e detta och hur kan man bara bli så stöööörd jajaja mkt har hänt fadern hotar med att göra livet surt om jag sätter honom på papper o hotar med diverse saker...
    jaja frågan är om han kommer att förändras?? tror knappast det men en sak vet jag att ja e bra lyckligare nu och vet att jag förtjänar ngn bättre.... som sagt har en månad kvar till bf... och vet med mig att vi jag o mitt lilla lejon kommer att klara sig alldeles utmärkt..
    offret,... lev väl o en hoppas att du mognar en vacker dag... lider med dig att du e så otroligt naiv o barnslig...  din lycka kommer att vändas... tro mig...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-18 11:42:51:
    jo nu var det dax igen.. pappan till barnet skickade att han varken vill se mig lr sin horunge till barn.. moget av en äldre man? *host*host jag menar en pojk ... jaja du får lida tro mig... det är inte jag som är offer.... du behöver hjälp din stackare...

• Svar på tråden kan inte förstå hur naiv en karl kan vara...
  • Familj Amstaff

bra att du står på dej TS! skönt o höra att du har lite skinn på näsan

pappan får skylla sej själv när han missar d mest underbara som händer i livet!

lycka till nu!

Svar på tråden kan inte förstå hur naiv en karl kan vara...