Vilka vinterhandskar är BÄST?
Såg att det fanns en tråd om vilka vintrhandskar som är sämst men vilka vinterhandskar är då bäst? både budget och dyrvantar för barn kring 1-2år.
Såg att det fanns en tråd om vilka vintrhandskar som är sämst men vilka vinterhandskar är då bäst? både budget och dyrvantar för barn kring 1-2år.
Köpte ett par Hestra handskar till min tvååring här om dagen med dragkedja på sidan så man kan öppna den ända ner till tummen. Lätta att ta på och sitter bra. Stod bra emot väta också även om de inte står att de är vattentäta.
Sedan blev vi också rekomenderade ett annat par hestra vantar för den kallare delen av vintern. Den modellen är vid så man kan ha den ovan overallen med dragsko som man kan dra åt upptill samt på mitten av handsken, vid handleden ungefär. Sedan har vanten en uttagbar innervante i ull som ju fortfarande värmer fast det blir blött. Är sugen på den vanten med...
Lite dyrara handskar kanske men bra enligt mig!
Vi köpte också ett par HESTRA till vår 2 åring. Köpte dom på rea 100 :- (tror ord. pris var 200-250:- ) Kändes som rena fyndet!!!
Allra bäst är riktiga lovikka-vantar med en tunnare ullvante under om det är riktigt kallt. På god andra plats kommer Hestra, de som AuroraBorealis skriver om.
Didriksson?Köpte ett par idag.
hestra har dom mindre stl än 1??? köpte den stl till vår dotter men tycker den är så stor min dotter är 18mån
Jag tror det finns en strl 0 också, men den är utan tumme, och det är ju lite trist...
Absolut Hestras vantar med dragkedja! Det bästa inköp vi har gjort under vintersäsongen!!
Jela: Leta efter lovikkavantar, kanske du känner nån (som känner nån) som kan sticka om du inte hittar så små i butik. Dom är superbra, smidiga även på pyttesmå händer.
Var hittar man Hestrahandskar? I vilka butiker alltså???