Äcklig smak i munnen
Hejsan..
Jag är gravid i vecka 8 ungefär.. har haft illamående i fyra veckor.. det började tiiiidigt... inget kul alls
Jag började efter ett tag kräkas,,men eftersom jag inte hade ätit så kräktes jag galla ... fick ont i magen så fort jag skulle kräkas för jag spände mig så..Det kändes skönt att kräkas.. då gick ju lite av illamåendet över.,fast det kom ju tillbaka rätt så fort igen
Jag kontaktade gynmottagningen,, efter kontakt me BM..
Fick där utskrivet Lergigan ... och rådet att försöka dricka iallafall
Jag mådde bra me lergigan... har fortfarande illamående.. men jag skaffade Seaband också.. de hjälper också...
Förra veckan fick jag riktigt ont i ryggen... framåt kvällen kände jag att jag hade ont i mage o rygg.. speciellt vid den ena njuren... jag misstänkte direkt njuren...
klarade av natten... det var en plåga..
ringde VC på morgonen och fick en tid..
jag lämnade U-prov och de tog sänkan... visade att jag hade bakterier i urinet.. därav smärtan i njuren... och sänkan var hög..
men eftersom jag är gravid blev jag skickad till gynakuten..
jag grääät av smärta..
iaf.. fick utskrivet pencillin och smärtstillande.. hade så ont så läkaren kunde inte röra mig..
jag har nu tabletter mot illamående.. pencillin och värktabletter.. plus seaband
men jag mååår skiiiit .,, jag klara inte av det mer..detta gör mig deprimerad.. jo illamåendetabletterna hjälper..
men mitt problem är att jag inte kan äta nåt utan att jag får en sur äcklig smak i munnen... jag måste borsta tänderna hela tiden..
den smaken har fått mig att tappa aptiten helt
jag vet inte vad mer jag kan göra
är det någon här som varit me om samma... vad har ni för råd.. vad ska jag göra så denna beska smak som jag har dygnet runt försvinner??
snälla jag behöver er hjälp ..klarar inte detta mer,,