• Anonym

Hur långt samlag?

Hur länge brukar ni (oftast) ha sex? Samlaget alltså, hur länge brukar det vara?
    Vi brukar hålla på minst en halvtimme, fast ibland uppåt en timme.. Det är ju då det börjar bli riktigt skönt, för mig. Då har man masserat g-punkten rejält och kan få en riktigt härlig orgasm Skrattande
    Hur länge brukar ni andra hålla på?

• Svar på tråden Hur långt samlag?
  • Anonym (yammi)

runt en halvtimme med varierande mys lite slick och sug och allmänt tafsande

• Anonym (5)

5-10 minuter kanske. Vi r snabba nuförtiden när man har en hög med barn och lite tid.

• Anonym
    Anonym (5) skrev 2007-11-18 15:45:07 följande:
    5-10 minuter kanske. Vi r snabba nuförtiden när man har en hög med barn och lite tid.
    ja det är nog oftast så här med hahah bäst att skynda på innan någon tassar in..
    menhar vi tur och så får vi det att räcka i en halvtimme eller något..
  • Leesa

Allt mellan snabbis på fem minuter till halva nätterna..

• Anonym (Nice)

Alltså jag är den personen som verkligen hatar om allting går för långsamt, så här blir det inget långvarigt sex här inte. Max 20 minuter sen får det vara bra! Och det brukar vi fixa med när man blir så himla upphetsade på varandra som vi blir. Vi njuter och mår bra, vi älskar inte för vi knullar.

• Anonym (Brr)

som någon skrev tidigare,
    beror på från 5 minuters snabbis till halv timme,

• Anonym (grrr..)

anonym nice: det samma gäller hos ss.. ha aldrig haft längre än 30 minuter tro ja,, o ja kommer hela tiden så de e bara o köra på,, o ska man hålla ut ett längre tag då får de inte innehålla penetrering för då kommer jag
    men ja säj samma sak,, vi älskar inte, vi knullar, and I love it!!!!

• hamre

Tja med förspel så allt mellan 1 timme och 3 timmar

• Anonym (jaog)

Vi har sex allt mellan 5 minuter uppåt, efter en kvart brukar jag få nog och då får karln allt skynda sig om han vill komma :)
    Jo jag har omkring 2 orgasmer på de stunderna...

Svar på tråden Hur långt samlag?