• Anonym

Hur långt samlag?

Hur länge brukar ni (oftast) ha sex? Samlaget alltså, hur länge brukar det vara?
    Vi brukar hålla på minst en halvtimme, fast ibland uppåt en timme.. Det är ju då det börjar bli riktigt skönt, för mig. Då har man masserat g-punkten rejält och kan få en riktigt härlig orgasm Skrattande
    Hur länge brukar ni andra hålla på?

• Svar på tråden Hur långt samlag?
  • Haj7

Med BDSM så kan man hålla på länge utan att vara inne i varandra.
    Men det kan krävas att man är lite öppen av sig och inte har tunnelseende. Leker gärna en hel kväll och kommer om&om igen.
    Både hon och jag.

• Lea the first

Förspelet kan ju vara i flera timmar - ett förspel behöver ju inte innebära just petting. Det kan vara att man hånglar upp varandra i köket när barnen är i vardagsrummet, för att senare göra det igen på toa när man är ensam där och igen när man är ensamma i soffan när barnen har somnat för att avsluta i sängen eller någon annanstans. Ett förspel kan vara en kåt blick, eller en smekning.

• Anonym (*majja*)

10-15 min, då har båda hunnit fått orgasm, det går så jävla fort för oss båda två, och samtidigt kommer vi alltid. lite tråkigt men så är det.. skulle åxå vilja hålla på längre.

• Anonym (tösen)

Jag säger som tidigare...vi älskar inte, vi knullar... 15min kanske. Skulle aldrig orka hålla på i timmar...och jag kommer bara av oralsex. Älskar våra snabbisar och med tre småbarn funkar det bäst!

• Lea the first

Kan ni inte fortsätta igen efter att ni kommit då?

Anonym (*majja*) skrev 2007-12-06 15:20:38 följande:

10-15 min, då har båda hunnit fått orgasm, det går så jävla fort för oss båda två, och samtidigt kommer vi alltid. lite tråkigt men så är det.. skulle åxå vilja hålla på längre.
  • Anonym

han hinner få den o så kommer han på en gång :(
    vi älskar varandra jätte mycket, men det går väldigt fort för honom

• Anonym (seg)

Vi har väldigt långt förspel för jag är SSÅÅÅÅ seg på att komma igång. Själva samlaget sedan tar högst 10 minuter, mest för att han kommer så fort då, stackarn har ju fått vänta så länge med att stoppa in den

• Anonym (seg)

Men kan tillägga att om det går för honom innan det går för mig så pettar han mig tills det går för mig med...

• tony2002
    Prinsessan Viktoria skrev 2007-12-06 00:07:56 följande:
    Det är olika Allt från timmar till snabbisar.I snitt 45-90min plus förspel och mys efteråt.
    du får vara stolt över han  90 min utan stop  är inte dåligt  framför allt inte dåligt av dig -;)
  • Anonym (bb)

Men om det är ett problem att killen kommer för tidigt så finns det smarta salvor som man smetar på toppen som minskar det största sensationerna. Då kan ni hålla på mycket längre. Även kondom eller alkohol(:P) har ju en lugnande verkan.

• Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-11-18 15:29:58 följande:
    Hur länge brukar ni (oftast) ha sex? Samlaget alltså, hur länge brukar det vara?Vi brukar hålla på minst en halvtimme, fast ibland uppåt en timme.. Det är ju då det börjar bli riktigt skönt, för mig. Då har man masserat g-punkten rejält och kan få en riktigt härlig orgasm Hur länge brukar ni andra hålla på?
    Jag hade somnat om någon skulle doppa snoppen fram och tillbaka i mig i 30 minuter eller mer....
    de hade gjort mig riktigt avtänd faktiskt...

10 minuter räcker gott, sedan får de fan i mej vara bra.. Då e jag iaf klar
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • trollkarl

Häxan Jia skrev 2007-12-06 23:59:34 följande:

Jag hade somnat om någon skulle doppa snoppen fram och tillbaka i mig i 30 minuter eller mer....de hade gjort mig riktigt avtänd faktiskt...10 minuter räcker gott, sedan får de fan i mej vara bra.. Då e jag iaf klar
    o vi har grymt sex?? =)
  • Anonym (nöjd)

Brukar bli 15-30min. Då är vi nöjda båda två, vet så väl hur vi ska ge varandra orgasm. Lite tråkigt kan det kännas ibland att det inte är som för 10 år sen men å andra sidan skulle jag aldrig orka med tempot vi hade då heller ; )

• Häxan Jia
    trollkarl skrev 2007-12-07 00:01:44 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-12-06 23:59:34 följande: o vi har grymt sex?? =)
    Alltid grymt bra

Fattar inte varför folk ska hålla på så länge... iaf med själv in och utandet.....
  • Anonym (kille 36)

Förspel mellan 10 min och 45 min - sedan samlag (och har förspelet varit länge blir ju samlaget naturligtvis kortare...) i mellan 5 och 20 min, ibland något längre. Vid de sällsynta tillfälle då tjejen inte blir överkänslig utan kan fortsätta så vi kan komma igen båda två kan dock själva samlaget vara upp till 1 timme.

• Haj7

Håller med Häxan Jia*
    Behövs inte så länge med in/ut om det är bra före och efter.
    15 min räcker länge.

• Häxan Jia
    Haj7 skrev 2007-12-08 00:58:40 följande:
    Håller med Häxan Jia*Behövs inte så länge med in/ut om det är bra före och efter.15 min räcker länge.
    Phuu, började undra om vi var värtsa udda paret ja å min karl...
Svar på tråden Hur långt samlag?