Inlägg från: Vickyb |Visa alla inlägg
  • Vickyb

ikea tråden 2

Dundermamman skrev 2007-11-18 20:31:51 följande:
    Här är jag !!!Jag var och shoppade på Ikea igår...köpte resårbotten, bäddmadrass, sängben, sänglampa, 2 sängbord, en tavla, handdukar, julgranskulor, en orkidé + mycket mer....Nu fattas bara några snygga kuddar på sängen, så är sovrummet fullbordat!
    får man se bilder sen när det är klart!
    ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Vickyb
    Dundermamman skrev 2007-11-19 18:41:07 följande:
    Före....Efter....Det ska upp en panellängd till i varje sida fönstret, sen är det nog klart
    Vilken fin förändring!
  • Vickyb
    Tossemaja skrev 2007-11-20 09:03:53 följande:
    Här kommer en till som älskar Ikea!Skulle behöva lite hjälp... Emma 4 år ska få nya möbler till sitt rum i julklapp. Har beslutsångest angående säng. Hittar ingen som är "klockren" nånstans.Nu har jag 3 alternativ, malm säng i vitt, dagbädden Hemnes eller en 105 madrass på ben med kuddar o annat mys - kanske en egengjord sänggavel med tyg????Rädd att malm blir tråkig, hemnes för klumig - som sagt beslutsångest!Bilder på Emmas rum finns i mitt galleri. Tyck till! Visa gärna om ni har blider på flicksängar!
    Jag tycker personligen att hemnes dagbädd är ett finfint förslag! Har själv funderat på att köpa den sängen till min lilla skruttfia. Stora och bra lådor under sängen som man kan förvara leksaker. Sen är den ju klockren sen när hon blir äldre och skall ha kompisar som skall övernatta! Mysigt med kuddar och sänghimel över! Så den tycker jag!

Men sen tycker jag inte att malm sängen är så tokig heller, den är oxå snygg. Enkel och man kan piffa till den ordentligt med goa kuddar eller gosedjur! Båda är bra förslag!
  • Vickyb

Idag blev jag så jävla förbannad.. skulle betala med mitt ikea handla, visade fram mitt leg.. så var det inte giltligt. Det hade gått ut för 1 månad sen.. Jag som hittade så mkt fina ramar och så många fina julklappar till dottern..
    ramar som kosta 99 innan, men nu kosta dom 39. Jag fick inte handla.. gissa om jag skämdes.. fy fan va irriterad jag var på satkärringen!!!!!!!!

• Vickyb
    nalleq skrev 2007-12-08 17:08:21 följande:
    Borde du inte vara arg på dig själv istället? det var ju ändå du som inte förnyat ditt leg. Hon gjorde ju faktiskt sitt jobb.
    Självklart blev jag inte förbannad på kassörskan.. blev förbannad över hela situationen. Blev irriterad på mig själv som inte hade det blekaste om att det hade gått ut eftersom jag inte använder det så ofta!!! 
  • Vickyb

sa inget till kassörskan eller visade att jag blev förbannad, var ju bara att acceptera att hon skötte sitt jobb..  

• Vickyb

Blir en tripp till ikea imorgon med..

• Vickyb
    Zenobia skrev 2007-12-11 11:19:55 följande:
    Var med på Ikea i helgen och fyndade ramar, 2 st Ribba ramar. Har kostat 130kr nåt och vi fick betala 39kr.Det är såna här avlånga svarta ramar. Har velat haft såna förut men tyckte dom varit för dyra.
    Köpte oxå sånna.. tre stycken! Dom har kostat 99.- innan! Så det var ju nästan tre styckna för en. Ett kanon pris.
    Det var kampanj på dom.. tror den pågick 7-9 december?
  • Vickyb
    Tjej 83 skrev 2007-12-15 21:39:30 följande:
    ne men jag såg det på äntligen hemma för nånv ecka sen o de satte 3 på varann o de va så snyggt. ville ha det o kanske 3 på väggen bredvidså här har de gjortgfx.tv4.se/imagesdb/editor/bygga_och_bo/8673c...kom ju på att de har en bild..o de är ju bestå, det står det om den iaf...
    Oj va snyggt! Så som dom gjort där kan du ju göra. Det var ju skitsnyggt!
  • Vickyb
    Tjej 83 skrev 2007-12-15 21:39:30 följande:
    ne men jag såg det på äntligen hemma för nånv ecka sen o de satte 3 på varann o de va så snyggt. ville ha det o kanske 3 på väggen bredvidså här har de gjortgfx.tv4.se/imagesdb/editor/bygga_och_bo/8673c...kom ju på att de har en bild..o de är ju bestå, det står det om den iaf...
    tror att det kanske kan bli för mycket med 3 st bredvid oxå.. ?? Börja med en, så ser du när den ena är uppe..
Svar på tråden ikea tråden 2