Inlägg från: MrsK |Visa alla inlägg
  • MrsK

ikea tråden 2

Tror jag hoppa på här...

Var i Tisdags och kollad kök på ikea....

Har bilder på vårat än så läng slitna och halvtråkiga hem i mitt Galleri...

MrsK
  • MrsK

Någon som har råd på en Hylla att ha DVDfilmer i som går i mörkbrunt?
    Den får inte vara för djur bara då den ska vara bakom en dörr när vi har öppet till vardagsrummet...

MrsK
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-11-23 08:44:05 följande:
    Mina tips på DVD-hylla! Vet inte hur djup den får vara, men det här är de jag hittade på Ikea i alla fall. Benno vägghylla, 17 cm djupwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/70106814Benno golvhylla, 17 cm djupwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/07305310Boalt vägghylla, 12 cm djup (inte mörk, men kanske kan göras om man vill ha den)www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50093308Leksvik CD-hylla, 17 cm djup (vet inte om det går att ha dvd i den)www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80073163Bertby väggvitrinskåp, 19 cm djuptwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/38047210Bestå hyllor, 20 cm djupa (finns kanske inte i mörkt trä...)www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20102106www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00102145
    Benno är juh snygga, men lite för ljus...

Har Markör mörkbrunt i tv-bänk och bokhylla och vitrin och överhyllan och de är brevid de som jag ska ha någon form av DVD hylla...
    MrsK
  • MrsK

Linusina:
    Jisses va snyggt hem du hade...

Igår blev de IKEA för oss... Så nu har vi alla markör delarna till vardagsrummet.
    Åh så snyggt de blev... nu är de bara soffan att fundera på och de är inte lätt...

MrsK
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-12-06 11:42:49 följande:
    Ingen som vet?
    Kan de vara VENJAN brickbord 229kr???

*Kollade gamla katalogen*
    MrsK
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-12-06 11:56:35 följande:
    Japp, ett sånt är det! Vill ha det på balkongen.... Måste ringa Ikea och fråga om det finns kvar eller om det bara är borta ifrån webben. *hoppas*
    Får hoppas du har tur då...
    Tyvärr tror jag att den utgått som mycket annat gjort sedan förra katalogen...
    MrsK
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-12-06 12:12:16 följande:
    Har nog gjort det, tyvärr. Jag såg det först för ca 1 månad sen nämligen, när vi var på Ikea och handlade. Blev jätteglad för att det såg ut att passa in med resten som vi ska ha på balkongen när den blir klar! Den ska besiktigas imorgon, så i helgen blir det nog en Ikea-tripp för att köpa fåtöljer och annat till.
    Var de bara en månad sedan du såg de så kan du juh ha tur...
    De är juh bara att kolla nästa gång och fråga...
    De kan juh vara att dom inte sålt slut på dom i just ditt varuhus...
    MrsK
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-12-08 17:28:27 följande:
    Har nyss ringt Ikea, det var utgått och fanns inte ett enda kvar att få tag på, helt slut på centrallagret. Får leta efter ett annat alternativ.
    Du kan juh alltid kolla ställen där folk säljer sina saker...
    Ibland kan man juh hitta sånt som utgått från Ikea...

På Blocket hittade jag ett bord som liknade de bordet du sökte, fast bara med en bricka och finns tydligen i olika utföranden... Carina Hägg design var märket på de bordet... Kanske värt att kolla upp om du nu ville ha just ett sånt bord...
    MrsK
  • MrsK
    Zenobia skrev 2007-12-11 11:19:55 följande:
    Var med på Ikea i helgen och fyndade ramar, 2 st Ribba ramar. Har kostat 130kr nåt och vi fick betala 39kr.Det är såna här avlånga svarta ramar. Har velat haft såna förut men tyckte dom varit för dyra.
    Dom ramarna är super snygga... Åh vilket bra pris du fick på dom...
    Var de bara rea el var de på fynd?
    MrsK
  • MrsK

De är inte denna då?
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40132522

Den fanns i alla möjliga utföranden...
    Så snygga såna där ramar...
    När de är bra pris är de bättre att chansa en att man ångrar sig sedan...

Ska nog ta och kolla på ramar idag när vi endå skulle en sväng till IKEA för att se om vi får tag på såntdär papper som man slår in mjuka paket med...

MrsK
  • MrsK

Igår gjorde jag fynd....
    Hittade ett bort dom skulle utgå och kostade bara 99kr hade kostat 595kr...
    De roliga är dock att jag köpte bordet bara för glasskivan...
    Bättre 99kr för en glassliva än nästan 400kr hos glasmästaren...

Åh sedan bunkrade jag på mig med värmeljus också...

MrsK
Svar på tråden ikea tråden 2