Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

ikea tråden 2

miniGrynet skrev 2007-12-30 23:04:41 följande:
    Hur stort är utrymmet? Jag gillar LACK-serien, där finns ju lite olika stora förvaringsmöbler. Vi har en liggandes i dotterns rum, som fungerar både som lekbänk i perfekt höjd och förvaring för leksaker i den med hjälp av backar. Visar bara så du förstår vad jag menar, ni kanske inte kan ha en just sån här bänk, men det finns ju lite olika "modeller".
    Jättefint!! *blir inspirerad*
    Tin - Tonåring, Saga - Sötis, Vendel - Vandal!
  • Ekorrfamiljen
    hylero skrev 2007-12-31 20:19:04 följande:
    Är inte nöjd m julklapparna från Ikea.Sonen fick ett dubbeltäcke, mysa stjärna, det är så tungt att jag inte kan sätta på påslakanet själv.Hunden fick ny matskål och vattenskål, rostfria. Matskålen står inte stilla när han äter, vattenskålen är för låg, han dräller flera dl. på golvet när han dricker.Tycker det är lite tråkigt, annars brukar jag ju vara så nöjd.
    Vad tråkigt.. Funderar på ett MYSA-täcke, men vill nog känna på dem själv innan jag bestämmer vilket det blir. Är inne på SNÖ eller FROST, men jag får åka upp till IKEA själv och känna innan jag köper. (Annars hade jag skickat bud med någon, men nää.)

Ska nog ta en tjejtur till IKEA i februari tillsammans med två kompisar som, liksom jag, flyttat till varsin ny lägenhet nu. *längtar*
    Tin - Tonåring, Saga - Sötis, Vendel - Vandal!
  • Ekorrfamiljen

Men jag tror att jag blir toookig.. Förut kunde man ju beställa INDEX gardingstänger online, men inte vissa kuddar. Nu när kuddarna går att beställa går det istället inte att få hem gardinstängerna!! Jag som medvetet lät bli att köpa dem när jag var på IKEA senast eftersom jag hade sett att de gick att köpa via hemsidan.. Blääh!

Svar på tråden ikea tråden 2