Inlägg från: Dundermamman |Visa alla inlägg
  • Dundermamman

ikea tråden 2

Här är jag !!!

Jag var och shoppade på Ikea igår...köpte resårbotten, bäddmadrass, sängben, sänglampa, 2 sängbord, en tavla, handdukar, julgranskulor, en orkidé + mycket mer....

Nu fattas bara några snygga kuddar på sängen, så är sovrummet fullbordat!

• Dundermamman
    Vickyb skrev 2007-11-19 17:10:26 följande:
    får man se bilder sen när det är klart!
    Före....

Efter....

Det ska upp en panellängd till i varje sida fönstret, sen är det nog klart
  • Dundermamman
    mammakölhed skrev 2007-11-19 18:43:17 följande:
    Hoppar in i tråden gillar oxå IKEAS grejer Dundermamman ditt sovrum blev verkligen fint.. Får man fråga vart du har köpt ditt överkast?
    Tack!
    Överkastet och kuddarna köpte jag på Hemtex idag!
  • Dundermamman
    o0dizzy0o skrev 2007-11-19 18:52:00 följande:
    har ikea mycket julsaker nu? nån som vet?
    Ja, Ikea i Älmhult hade fullt i helgen...så mysigt !
  • Dundermamman
    Zenobia skrev 2007-11-19 20:26:49 följande:
    Dundermamman Oj vilken härlig förändring =), snyggt
    Generad Tack!
  • Dundermamman
    miniGrynet skrev 2007-11-19 21:01:29 följande:
    Här kommer bilderna på lådan! Såhär ser den ut på utsidan: Stora lådan:Och den lilla lådan som sitter ovanför: Smart lösning tycker jag! Vi kan nog inte ha det pga våra rör, men vi får se. Hoppas det är mer förståligt nu vad jag försökte föklara förut!
    Gud, vad smart Skrattande...men det är som du säger...avloppsrören...vart skulle man gjort av dom Fundersam??
  • Dundermamman
    Tossemaja skrev 2007-11-20 09:03:53 följande:
    Här kommer en till som älskar Ikea!Skulle behöva lite hjälp... Emma 4 år ska få nya möbler till sitt rum i julklapp. Har beslutsångest angående säng. Hittar ingen som är "klockren" nånstans.Nu har jag 3 alternativ, malm säng i vitt, dagbädden Hemnes eller en 105 madrass på ben med kuddar o annat mys - kanske en egengjord sänggavel med tyg????Rädd att malm blir tråkig, hemnes för klumig - som sagt beslutsångest!Bilder på Emmas rum finns i mitt galleri. Tyck till! Visa gärna om ni har blider på flicksängar!
    Jättefint rum Emma har
    Jag tror det hade varit väldigt fint med Hemnes dagbädd i hennes rum, och dessutom mycket förvaring i sänglådorna!
  • Dundermamman
    Vickyb skrev 2007-11-20 14:13:52 följande:
    Vilken fin förändring!
    Tack!
    Är faktiskt helnöjd själv
Svar på tråden ikea tråden 2