Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

ikea tråden 2

MrsK skrev 2007-12-06 11:54:22 följande:
    Finns en bild på bordet på denna sidansnackans.blogspot.com/2007_09_01_archive.htmlLängst till vänster på bilden...
    Japp, ett sånt är det!

Vill ha det på balkongen.... Måste ringa Ikea och fråga om det finns kvar eller om det bara är borta ifrån webben. *hoppas*
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    MrsK skrev 2007-12-06 12:06:04 följande:
    Får hoppas du har tur då...Tyvärr tror jag att den utgått som mycket annat gjort sedan förra katalogen...
    Har nog gjort det, tyvärr.
    Jag såg det först för ca 1 månad sen nämligen, när vi var på Ikea och handlade.
    Blev jätteglad för att det såg ut att passa in med resten som vi ska ha på balkongen när den blir klar!
    Den ska besiktigas imorgon, så i helgen blir det nog en Ikea-tripp för att köpa fåtöljer och annat till.
  • miniGrynet
    Jennyrockar skrev 2007-12-06 11:57:43 följande:
    Hej tjejer!har köpt den här ramen www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00091967 å sambon sprayade den vit. Blev inge bra, rinnigt å fläckigt.Vill så himla gärna ha den, men måste nog köpa en ny å sen.... ja hur fasen ska jag få den VIT?!  Vill inte ha den svart!Den är i plast, nån som har nån bra idé?!
    Vet inte alls...
    Men ta med den till en färgaffär och be om råd där?
    Finns ju färger som fäster på plast!
  • miniGrynet

Jag hade också blivit irriterad, men inte flyförbannad på kassörskan.
    Tråkigt!
    Du får åka tillbaka en annan dag, hoppas ramarna finns kvar då till dig!

Jag förstår din irritation om att hon inte kunde godta att det var ditt leg när det var så kort som en månad sen det gick ut i datum, men hon får ju faktiskt inte sälja till dig om inte leget är ok.

• miniGrynet
    MrsK skrev 2007-12-06 12:20:19 följande:
    Var de bara en månad sedan du såg de så kan du juh ha tur...De är juh bara att kolla nästa gång och fråga...De kan juh vara att dom inte sålt slut på dom i just ditt varuhus...
    Har nyss ringt Ikea, det var utgått och fanns inte ett enda kvar att få tag på, helt slut på centrallagret.

Får leta efter ett annat alternativ.
  • miniGrynet
    MrsK skrev 2007-12-08 18:16:29 följande:
    Du kan juh alltid kolla ställen där folk säljer sina saker...Ibland kan man juh hitta sånt som utgått från Ikea...På Blocket hittade jag ett bord som liknade de bordet du sökte, fast bara med en bricka och finns tydligen i olika utföranden... Carina Hägg design var märket på de bordet... Kanske värt att kolla upp om du nu ville ha just ett sånt bord...
    Tack!
    Ska absolut kolla upp det!
  • miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-10 19:07:56 följande:
    Ville bara tala om att jag gjorde ett FYND idag på Ikea Jag köpte 2 st Leksvik vitrinskåp för 990:-!!!Röda var de dessutom! De ska utgå ur sortimentet så det var lika bra att köpa två tänkte jag, de kostade ju 495:- bara istället för 1995:-
    Wow, det var verkligen ett fynd-pris!!
  • miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-10 20:53:59 följande:
    Bild finns i mitt galleri, inte färdigskruvat än men jag kunde inte låta bli Finns även bild på vardagsrummet i ofärdigt skick.
    Dom är jättefina tycker jag!

Vi har inte plats för såna hemma, men laddar på att köpa landställe i vår... vill köpa och spara!
    Lite dumt egentligen, om det kanske inte blir något land alt att de inte får plats.
    Röda är ju fina.... hmm... ska överlägga med "chefen" här hemma.
  • miniGrynet

Åh, vi har fotovägg med svarta ramar.
    Kanske ska köpa lite ramar då, ska förhoppningsvis till Ikea imorgon.

Svar på tråden ikea tråden 2