• Anonym (Misstaget!)

Hade Sex Med Min Bästa Kompis!

Kan ej fatta det....att jag gjorde ett sånt stort misstag....
    Jag hade sex med min bästa kompis för 2veckor sen efter att h*n övertalat mig att det är bättre att jag har sex med h*n istället för att ta första bästa jag ser....

för att göra historian kort...

just nu håller jag på att skiljer mig,har ej haft sex på ett antal månader och va helt desperat,snacka med kompisen som är min bästa kompis och som jag kan prata om allt med o h*n har sambo och barn...h*n lyckas övertala mig till att det är bättre att jag har sex med h*n istället för ngn annan, vi låg och pratade i flera timmar,sen släckte h*n lampan,h*n sa att det blir lättare så då jag tvekade en massa för jag vill ju inte förstöra vänskapen men h*n övertyga om att vår vänskap aldrig kommer ändras....
    Som sagt slutade med att vi hade sex....skönt va det....
    men jag visste att jag skulle ångra mig i efterhand och det har jag gjort....för att h*n har undervikit mig i några dagar och jag mår skitpissigt fattar inte att jag gjorde något sånt,det är ju inte jag,ja är inte sån men h*n lyckades övertala mig så jävla bra så jag trodde allt va frid o fröjd...dum idiot som man är.....

vet ej varför jag skriver det här,kanske för att mitt samvete tar koll på mig snart och kanske bara för att lätta på hjärtat... ni som ska skriva att jag är en idiot o bla bla bla...jag vet redan det.....ni som vill skriva tröstande ord över mitt stora jävla misstag det uppskattar jag...fattar inte varför jag gjort det här...ush jag ångrar mig så,känner mig utnjyttad på något sätt för h*n övertalade mig...dessutom är h*n bästa kompis med mitt ex som jag håller på att skiljer mig ifrån.....vi lova varandra att vi inte skulle göra ngt med vänner och kolla vafan jag har gjort..hoppas bara h*n håller käften och inte säger till någon.....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-19 10:30:56:
    h*n ringde mig igår vid 23,30 o vi satt o prata en bra stund...det känns som inget har hänt mellan oss vilket är skönt,det är ju som h*n sa att vår vänskap kommer inte ändras.... och efter att vi pratat igår så känns det verkligen bra...

• Svar på tråden Hade Sex Med Min Bästa Kompis!
  • Anonym (ajdå..)

Förstår att du känner dig lurad när han sagt att inget skulle förändras, men ändå undviker han dig. Om jag ska säga vad jag tror, så tror jag att han ville bara ha sex och sket i konsekvenserna. Han har ju som du sa , trots allt sambo och barn? Har han så rent mjöl i påsen då?
    Om jag vore du..o jag hade fortsatt blivit ignorerad så hade jag iaf gått med huvudet högt. Du förtänar bättre. Det var kanske inte det smrtaste att ligga med honom, dels för han är din s.k vän, och dels för han är bra vän med ditt ex. Men nu har det ju hänt. Låt inte detta trycka ner dig. Livet går vidare. skiter han i dig, så skit i honom tillbaka! Hoppas allt löser sig iaf!

• adrenalin

men gud va skumt , jag skulle bli sååå ledsen om min kompis gjorde så. tror knappast jag skulle ha sex med min bästa kompis, men i alla fall...

det skulle kännas som ett så stort svek ifall kompisen började undvika också.... för ens kompisar vill man ju ska titta på en som en människa, inte som nån som man kanske kan sätta på en kväll å sen skita i.

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym (Misstaget!)

h*n ringde mig faktis för en stund sen...h*n hade varit upptagen med familjen senaste tiderna för ena barnet va sjuk.h*n ska komma och hälsa på mig imorgon.....ingen mer sex med h*n blir det iaf...jag har lärt mig att vänner ska va vänner går ej att va vän o samtidigt ha sex.....
    Anonym (ajdå..) skrev 2007-11-18 21:03:48 följande:

Förstår att du känner dig lurad när han sagt att inget skulle förändras, men ändå undviker han dig. Om jag ska säga vad jag tror, så tror jag att han ville bara ha sex och sket i konsekvenserna. Han har ju som du sa , trots allt sambo och barn? Har han så rent mjöl i påsen då? Om jag vore du..o jag hade fortsatt blivit ignorerad så hade jag iaf gått med huvudet högt. Du förtänar bättre. Det var kanske inte det smrtaste att ligga med honom, dels för han är din s.k vän, och dels för han är bra vän med ditt ex. Men nu har det ju hänt. Låt inte detta trycka ner dig. Livet går vidare. skiter han i dig, så skit i honom tillbaka! Hoppas allt löser sig iaf!
  • Anonym (Misstaget!)
    adrenalin skrev 2007-11-18 21:44:37 följande:
    men gud va skumt , jag skulle bli sååå ledsen om min kompis gjorde så. tror knappast jag skulle ha sex med min bästa kompis, men i alla fall... det skulle kännas som ett så stort svek ifall kompisen började undvika också.... för ens kompisar vill man ju ska titta på en som en människa, inte som nån som man kanske kan sätta på en kväll å sen skita i.
    mmm....men h*n bad om ursäkt att det varit mkt med familjen senaste tiden.....vi ska träffas imrogon
  • adrenalin
    Anonym (Misstaget!) skrev 2007-11-18 21:46:26 följande:
    h*n ringde mig faktis för en stund sen...h*n hade varit upptagen med familjen senaste tiderna för ena barnet va sjuk.h*n ska komma och hälsa på mig imorgon.....ingen mer sex med h*n blir det iaf...jag har lärt mig att vänner ska va vänner går ej att va vän o samtidigt ha sex.....Anonym (ajdå..) skrev 2007-11-18 21:03:48 följande:
    jag tycker kompisen låter som en dålig vän utifrån det du berättat. så skulle ingen av mina vänner göra mot mig.
  • Im Fabulous

Jag hade också sex med min bästa kompis. Det var det bästa som någonsin kunnat hända. Idag är vi sambos sedan 2 år och väntar vårat första barn :)

• adrenalin
    Im Fabulous skrev 2007-11-18 21:48:55 följande:
    Jag hade också sex med min bästa kompis. Det var det bästa som någonsin kunnat hända. Idag är vi sambos sedan 2 år och väntar vårat första barn :)
    hade din sambo redan barn å sambo?
    å vi vet ju inte, TS kanske är av samma kön som kompisen... man får ju inte veta så mycket om den biten
  • Anonym (Misstaget!)
    adrenalin skrev 2007-11-18 21:48:15 följande:
    jag tycker kompisen låter som en dålig vän utifrån det du berättat. så skulle ingen av mina vänner göra mot mig.
    ska jag va ärlig så är h*n den bästa vännen man kan ha....h*n har verkligen ställt upp för mig i vått o torrt....skitit i sin familj för att jag har mått dåligt...säger aldrig nej till mig när jag är ledsen o deppig utan kommer så fort jag bara ber....visst gjorde vi ett misstag men jag hoppas det inte ändrar på något..men det märks ju när vi träffas imorgon ifall det är anorlunda lr precis som vanligt....
  • Anonym (Misstaget!)

Im Fabulous skrev 2007-11-18 21:48:55 följande:

jag skulle aldrig kunna leva i ett förhållande med h*n...det skulle va fel dels mot h*n sambo och dels mot mitt ex då vi lovat varandra att inte göra ngt med våra vänner.........
  • saraseal

eftersom din kompis var så "¨på" och ville övertala dig så låter det som hon/han har känslor för dig? varför skulle hon/han annars vara otrogen mot sin partner?

Svar på tråden Hade Sex Med Min Bästa Kompis!