Hade Sex Med Min Bästa Kompis!
Kan ej fatta det....att jag gjorde ett sånt stort misstag....
Jag hade sex med min bästa kompis för 2veckor sen efter att h*n övertalat mig att det är bättre att jag har sex med h*n istället för att ta första bästa jag ser....
för att göra historian kort...
just nu håller jag på att skiljer mig,har ej haft sex på ett antal månader och va helt desperat,snacka med kompisen som är min bästa kompis och som jag kan prata om allt med o h*n har sambo och barn...h*n lyckas övertala mig till att det är bättre att jag har sex med h*n istället för ngn annan, vi låg och pratade i flera timmar,sen släckte h*n lampan,h*n sa att det blir lättare så då jag tvekade en massa för jag vill ju inte förstöra vänskapen men h*n övertyga om att vår vänskap aldrig kommer ändras....
Som sagt slutade med att vi hade sex....skönt va det....
men jag visste att jag skulle ångra mig i efterhand och det har jag gjort....för att h*n har undervikit mig i några dagar och jag mår skitpissigt fattar inte att jag gjorde något sånt,det är ju inte jag,ja är inte sån men h*n lyckades övertala mig så jävla bra så jag trodde allt va frid o fröjd...dum idiot som man är.....
vet ej varför jag skriver det här,kanske för att mitt samvete tar koll på mig snart och kanske bara för att lätta på hjärtat... ni som ska skriva att jag är en idiot o bla bla bla...jag vet redan det.....ni som vill skriva tröstande ord över mitt stora jävla misstag det uppskattar jag...fattar inte varför jag gjort det här...ush jag ångrar mig så,känner mig utnjyttad på något sätt för h*n övertalade mig...dessutom är h*n bästa kompis med mitt ex som jag håller på att skiljer mig ifrån.....vi lova varandra att vi inte skulle göra ngt med vänner och kolla vafan jag har gjort..hoppas bara h*n håller käften och inte säger till någon.....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-19 10:30:56:
h*n ringde mig igår vid 23,30 o vi satt o prata en bra stund...det känns som inget har hänt mellan oss vilket är skönt,det är ju som h*n sa att vår vänskap kommer inte ändras.... och efter att vi pratat igår så känns det verkligen bra...