• Anonym (undrande)

Vilken kondom föredarar ni?

Som rubriken lyder så undrar jag vilka kondomer ni rekommenderar?

• Svar på tråden Vilken kondom föredarar ni?
  • Anonym

Beror ju också på hur stor snopp killen har, det är ju kanske inte så skönt för en med stor att klämma sig ner i en kondom storlek mindre eller "normal".

• Anonym (ME)

testade för första gången ribbade kondomer i helgen och gud vilken känsla. så dom kommer jag fortsätta använda i framtiden. måste bara köpa fler.. köpte 3-pack på ett sexparty och alla gick nästan åt i helgen. )
    stolt singel och trodde inte dom skulle gå åt men se vem man träffade.

vill inte att vissa ska veta att jag har ett sexliv.

• Anonym (undrande)

Mannen min har en "medel-snopp" skulle jag tro! Precis lagom till mej i alla fall! Hur är profil och magic?

• Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2007-11-19 11:48:52 följande:
    Mannen min har en "medel-snopp" skulle jag tro! Precis lagom till mej i alla fall! Hur är profil och magic?
    Kolla på länken som jag klistrade in, där kan du ju även kolla på andra kondomer, efter storlek, märke m.m.
    Så kanske du hittar nåt du vill prova, där kan man dessutom plocka ihop ett eget kondompaket, lite "prova-på"-paket. Jättebra!
    Och så kommer det hem i ett vitt diskret paket i brevlådan, jättebra tycker jag som är lite för generad för att gå på macken/mataffären och handla.
  • Anonym (undrande)

Tack för tipset om länken! Gäller att använda gummi nu när man fått en liten och inte ännu vill skaffa syskon. Känns som det är enklast att bara sluta med gummit sen när man tycker det är dags för en till!

• Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2007-11-19 12:10:59 följande:
    Tack för tipset om länken! Gäller att använda gummi nu när man fått en liten och inte ännu vill skaffa syskon. Känns som det är enklast att bara sluta med gummit sen när man tycker det är dags för en till!
    Ja, så gör vi också. Tyvärr fungerar inte piller för mig, så då blir det gummi som gäller för oss tills vidare.
    Och då är det ju toppen om man kan hitta några som är lite roligare och skönare, för det ÄR ju skönare utan, men som sagt, man vill ha skyddet!

Hoppas du hittar nåt som passar er!
  • Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2007-11-19 12:12:43 följande:
    Hmm...skyddar inte mot graviditet står det...
    Ja, jag vet! Tyckte dom var lite roliga bara!
Svar på tråden Vilken kondom föredarar ni?