Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Segelvind

Kryddlåda var köpa?

Jag behöver en kryddlåda. NU!!! Har alla kryddorna i skåpet och det är alltid nån j-a kryddburk som trillar ut eller gömmer sig bakom någon annan.

Har sett en i vit plast på nätet som helt enkelt lägger i en kökslåda. Vill dock inte hålla på att beställa utan vill gå till en affär och köpa den NU! Nån som vet var? Ikea har bara en ful variant....

• Svar på tråden Kryddlåda var köpa?
  • Adamama

Har inte sett. Men de övriga köksleverantörerna - Marbodal, Vedum mfl - har säkert. Men troligen inte ine i butiken, utan bara på beställning. Men det brukar gå fort , en vecka eller så.

♥ mamma till Adam okt -04 och Levi sept -07 ♥
  • Segelvind

Wida: Tack för ditt inlägg!!!! Är de av plast eller trä?
    Har faktiskt varit på Ballingslövs återförsäljare idag och de hade inte kryddinsats till sin egen låda (!)

• IdaEng

Segelvind: Jag letade ju inte efter detta just då, men jag såg att dom hade i kryddlådor i vit plast. Dom kan ju ha i trä med,men det vet jag inte..

konstigt att ballinglöv inte har det!!

• Segelvind

Har oxå hört om Designtorget, men bor man i en lite mindre stad så finns inte såna flashiga affärer Nej, det får bli en tur till gamla hederliga Coop!

• sänka

Du kan lätt göra en själv... Jag sågade till taklister i lagom längd, och fäste med dubbelhäftande tejp på undersidan listen och i lådan. Det blev perfekt....

• Thursday

Min man ska göra en till oss som man sätter på insdan av luckan i köksskåpet. Man får ta av en bit av hyllorna dock, men det kan det vara värt!

• dixter

Jag köpte en lådinsats med plats för massa kryddburkar på fantastiska IKEA!

Svar på tråden Kryddlåda var köpa?