• kramizar79

I väntans tider (vad göra under dagarna)?

Hej! Ja går verkligen i "väntans tider" (hade BF igår).. Nu e det så att ja har väldigt ont i mina ben (ett madfött handikapp)+ att ja har väldigt mycket vatten i kroppen vilket gör att ja har svårt att gå mycket just nu! Har ni några tips på va man kan göra så att dagarna kan gå snabbare?? (

• Svar på tråden I väntans tider (vad göra under dagarna)?
  • pluppiz

gillar du tv spel?? kanske nåt att fördriva dagarna med??
    Film? Tidningar?

• lövet2

Lösa korsord
    Skriva julklappslistor
    Sy tvättlappar/babyhanddukar
    Kolla i genom gamla videoband
    Lägga patiens
    Prata i telefon
    Städa i datorn

• kramizar79

å tack! vilka bra tips (min hjärna har börjat strejka nu ja har fått lite hjärnsläpp).. Bra att det finns andra som kan tänka

• helenajoanna

Framkalla foton på nå'n sida, tex Fujidirekt, och vips kommer en hög foton hem och man kan sitta och klistra in och texta med fina pennor! Själv har jag köpt massa album på GRANIT och en superbra vit penna att texta snyggt med!

Lite dyrt, men kul att ha!! Älskar mina album!

Baka! Kakor! Lätt & kul och det går snabbt, och perfekt sen att frysa in och bjuda eventuella besökare på!

• pompes pappa

puffar upp en superbra-i väntanstider tipstråd

• fröken73

Ett tips är att laga mat, tex paj, lasagne och dyl och frysa in. Att laga mat kommer att få en låg prioritet och kännas jobbigt i början om du liksom jag skulle få ett litet pyre som vill ammas hela tiden. Ett annat tips är att passa på att klippa dig, gå på fotvård och annat sån´t som gör att man känner sig ompysslad. Sköt om dig!
    C

• ZettanA

Jag och grannen har bakfredagar.. Jätte mysigt. Börjar tidigt och håller på hela dagen. ingen stress utan bara jätte mysigt. Bakar allt från fikabröd till matbröd.. ett toppen tips.

• Tjejan83

Mm...massa bra tips inför min "väntans tider" som jag längtar efter! Är nu i v.31+3 och längtar tills det är dags att gå på ledighet vid nyår.

Svar på tråden I väntans tider (vad göra under dagarna)?