Boende i Schweiz, fortsättning.
Tråden som mamba startade stängs imorgon och för att inte tappa bort varandra kommer här fortsättningen.
Tråden som mamba startade stängs imorgon och för att inte tappa bort varandra kommer här fortsättningen.
in i favoriterna
Hejhej i nya traden!
Idag har vi sa fint väder här i Geneve, sa jag tror att jag maste ga ut lite i solskenet. Jobbar ju bara halvtid nu (eftersom jag har BF idag!), sa da har man ju tid. Skönt!
hittade oxå hit!
hur mår du Ain? inte mycket tid kvar alltså.
BF idag! Oj, oj, oj....
Jag önskar jag har det snart med...
In i favoriterna
Ja, vi har hyfsat väder fast det småregnade förrut när vi åkte hem från kyrkan. Isak tittar på Lotta på Bråkmakargatan nu, finns det något svenskare än riktigt svenskt Astrid Lindgren film?
Ha det gott alla!
Ain, Spännande, hur känns det?
Jaa, ännu är det ingen bebis här... Men det är väl normalt att ga över tiden med första bebisen. Men jag har tid för igangsättning pa mandag om den inte är här da. Man blir igangsatt lite tidigare här än i Sverige verkar det som.
Och idag regnar det...
var pa julfest med jobbet igar. Det var kul. Fast det enda folk kunde prata med mig om var naturligtvis bebisen...
HEJA SVERIGE!! Sá blir det lite EM för oss i sommar ändá. Synd för England som inte fár vara med och leka!!!
Hej!
tänkte höra om någon av er har gått till en tandläkare här i Schweiz?
Jag har inte varit hos en sedan 2002, och det var i Brasilien, och i Sverige har jag inte varit på över 4 år. T.ex hur mycket det kostar osv.
Har någon gått hos en tandläkare i Sverige sedan ni "utvandrade"? Vad gäller om jag skulle flyga hem och gå till en tandläkare i Sverige, bryr dom sig om man bor i Sverige?
En annan fråga, vi har köpt hus & skulle vilja sätta upp en parabol (jo vi får för gemeinde), för att få in svenska kanaler, är det någon här som har lyckats?
Gruss
Bempa