Era bästa presentkorgstips!
Hade en lista med en massa bra korgtips som man t ex kan ge i julklapp nu.
Men listan är BORTA!!
Så jag efterlyser nya tips på present/julkorgar man kan ge.
Skriv gärna ungefärlig kostnad på korgarna oxå.
Hade en lista med en massa bra korgtips som man t ex kan ge i julklapp nu.
Men listan är BORTA!!
Så jag efterlyser nya tips på present/julkorgar man kan ge.
Skriv gärna ungefärlig kostnad på korgarna oxå.
Är det ingen som har nåt tips på vad man kan lägga i korgarna??
oj, det kan vara mkt väll, menar du matkorgar, frukt, chokladkorgar??
Ja typ lite "gott o blandat" vad man kan ha i en korg till t ex svärmor, svärfar, en golfintresserad, ett par...ja lite sånt.
Inte bara mat, utan även saker!
kaffe eller the i lösvikt
muggar
chokladbitar
golfbollar
vinflaska
kex och ost
frukt
skämtbok
En bra kombination tycker jag är: lyxig choklad, en flaska gott vin samt en pocketbok. Annars har jag gett bort korg med ost, kex, frukt samt ostkniv. För den som gillar te/kaffe går det att köpa lösviktste/kaffe, fina muggar, ljus, servetter samt tesil medmera.
Hmm, vet inte om det är såhär du menar men jag ska ge min moster en korg med julmust (fina i glas), alladin-ask, julservetter, ljus, sill (olika sorter), pepparkakor, lussekatter, clementiner, apelsiner med nejlikor i, utvikbar tomte att ha på bordet, litet paket från apoteket med krämer och sånt, hyacinter.....
Vet inte om det blir kylvaror med också, alltså korv, skinka och sånt. Hon är gammal så det är bättre med sånt som står sig lite.
Andra paket är med shampoo, balsam, tvål, badskum, krämer, filar...
Kanske ett med filmer, popcorn, dricka och smågodis....
En bunt med ljus som du knyter ett fint band kring, en fin tändsticksask, vinflaska, mörk choklad, kanske fin burk med oliver och en sån där avlång olivskål...m.m.
Det beror lite på vem man ska ge korgen till. Om de har något speciellt intresse kan man ju lägga i något som symboliserar intresset...
Annars det vanliga, godis, frukt, kaffe, the, vin, glögg, frukt. Presentkort eller biocheckar brukar också vara uppskattat.
På lagerhaus finns det massor av fina "juliga" saker som du kan lägga i, som små chokladbitar för 2kr styck, julmust i flaska, julthe, julkaffe, fina servetter, tablettaskar med juliga motiv m.m.
Försök att ha ett tema på korgen så blir det lättare.