• OJA77

Jag kan inte tro att det e sant...gravid!!!

Jag bara måste berätta det för någon i alla fall. I morse plussade jag utan tvekan. Tog tre olika tester bara för att verkligen vara säker och ändå kan jag inte tro att det är sant. Vad händer nu?? När får man komma på ultraljud så man kan se att det verkligen finns något där???

Jag är så himla lycklig!!!

• Svar på tråden Jag kan inte tro att det e sant...gravid!!!
  • ThereseNyman

GRATTIS!!!

UL varierar från landsting till landsting, ring till MVC och hör dig för!

~~ISABELLE 020915 & LUDWIG 050404~~
  • Viggo och pyrets mamma

Först ochh främst Grattis! Det du ska göra nu är att ringa din MVC som ligger nämast där du bor, du får då tid för ett första besök och beroende på ditt landstings rutiner så kan du får göra ett VUL för att kolla att det är såkallad levande graviditet, alltså att det finns ett foster där och inte bara en hinnsäck, om inte du får göra det på MVC kan du kontakta en privat gynekolog ocg be att få göra ett. Lycka till, du ahr en fantastiskt rolig tid framför dig.

• OJA77

Tack allihop!! Ja det har varit en tuff väg med IVF/ICSI så att det blev nåt på 2:a försöket är helt fantastiskt!!!

• vill ha fler barn

Ring din ivf-klinik. jag fick göra grav-vul i v 8 på min klinik, det fick alla där.

• OJA77

Ja jag får göra det!!! Sitter nu på jobbet men jag vet inte alls hur jag ska kunna sitta här hela dagen och fokusera på det...mina tankar är ju inte på jobbet...

• OJA77

Får man välja var man ska fortsätta sen att gå för resterande kontroller?? Där vi bor är personalen på MVC inte så bra...har varit där för annat förut...

Svar på tråden Jag kan inte tro att det e sant...gravid!!!