Inlägg från: WilmersMamma |Visa alla inlägg
  • WilmersMamma

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Hejhej! Någon som vet hur det är med dagis i Skelleftehamn? Har sökt dagis åt min son Wilmer i januari då jag sökt skola Jag hoppas verkligen det finns en plats ledig!

• WilmersMamma

Min son på 10 månader har fått magsjuka, hur vet man om det är vinterkräksjukan???

.

Har hört det ryktas om att McDonald´s ska stängas, någon som vet något om det? kanske jag som inte hänger med

• WilmersMamma
    maltazar skrev 2007-11-23 13:12:44 följande:
    Wilmersmamma: är väl svårt i den åldern att veta om det ens är magsjuka öht... händer ju att de blir lös i magen/kräks av något de ätit också.vinterkräksjukan brukar väl hålla i sig längre och vara mer intensiv än "vanlig magsjuka", har jag för mig iaf...Anna: haha nä va söt :P
    Joo, men han kräks hela tiden, men har pratat med sjukvårdsrådgivningen iaf så nu känns det bättre
  • WilmersMamma
    Peda skrev 2007-11-23 15:04:00 följande:
    ************************************ ************************Knappast nån förlust att McDonalds ska stängas.. HURRA! Deras mat är ju inte värd de ynka pengarna de kostar. Går hellre på Frasses eller krysset som e favoriten.Spännande o se va som tar över McDonalds lokaler..
    Håller med! Ja de ska bli spännande
  • WilmersMamma
    Trollmamma skrev 2007-12-16 15:18:42 följande:
    Här är en till mamma i Skelleftehamn JA det är ett bra område faktiskt! Vi har bott där, fast inte på Vintergatan utan på gatan brevid men det är i samma område.Kan helt klart rekomendera det!Var på Vintergatan var det? Nr? Är det en BRF förening, i så fall vilken?Vi bodde i brf myran och där bor mina svärföräldrar...en bra förening som jag kan rekomendera...
    Vi bor i Brf Myran och trivs super bra, kan varmt rekommendera de ja också bendito
  • WilmersMamma

Hej!
    Undrar om någon här äger en Emmaljunga Scooter? Och om man isåfall kan köpa den någonstans här i stan.. Förutom Barnens Hus.
    Och sen så undrar jag ifall någon här har en Emmaljunga Scooter och kan tala om ifall den är bra eller ej Har provkört lite grann och den verkar super inne i affären iaf..

• WilmersMamma

Anledningen till att jag fråga är för att på Barnens Hus hade dom inga roliga färger inne och jag vill ha en i Kamouflage, vore ju msidigt om man kunde köpa den direkt.. Men annars får man väll vänta då Låter som att jag gör ett bra köp

• WilmersMamma

Jag ska isf beställa en Grön camo Scooter Hoppas man inte lessnar bara Men den är såå snygg.. Men är det 3 månaders leveranstid så tror jag inte det blir något.. Sen är det dåligt om dom på blocket, det är ju synd..

• WilmersMamma

Hej! Fick veta idag att Wilmer har fått dagisplats på Skogsbrynets förskola i Yttre Ursviken, om man kollar på Skellefte kommuns hemsida så står det att det hör till Ske-hamns förskolor och inte till Y Ursvikens förskolor. Hur långt är det eg att gå dit? Ngn som vet? Någon som har nått annat å säga om denna förskola? Känns iaf skönt att man vet nu..

• WilmersMamma
    Trollmamma skrev 2007-12-19 18:37:18 följande:
    Skulle gissa att det tar ca 30 minuter att gå dit.En kompis till mig har sina barn där och hon har då bara talat gott om den förskolan
    Åh, vad bra
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~