maltazar skrev 2007-11-21 22:53:33 följande:
Imorn blir det helg! :D Så jäkla skönt!Skola i 2,5h, sen ska jag på stan en sväng och lappa bilar med flyers :P sen hem till mamma och bara ta det lugnt!Vad ska alla göra i helgen då?Jag hade tänkt mig till Umeå och shoppa lite julklappar.. hoppas bara att min kära mor vill vara barnvakt :)
På fredag ska jag ,sonen och maken till Umeå,maken är med som "chaffis" (jodå,körkort har jag,men en jäkla massa andra problem som gör det svårt att köra )och som "bärare " åt mej
Jag och sonen ska på sjukhuset,på klinisk genetik heter avd.Dit kommer en professor/läkare från Uppsala för att ta prover (vävnads prover ) från oss,och göra en fin liten utredning om vi har samma sjukdom som mellan dottern och maken.
Dom vill visst forska i det.
MAken är ju inte pappa till mina två älsta ,men han har också sjukdomen trots en annan släkt,
men så nu ville dom se och träffa oss,sen min pappa,mina syskon osv,osv...För att kolla upp ärftlighet osv,osv...Dom tror ioför sej att sonen har sjukdomen redan,men dom måste ju kolla...Så ja,sen ska vi shoppa "loss" lite grann och göra slut på lite "peninga"
På lördag ska vi bort på dagen (om jag kommer upp efter fredagen

) och på middag på kvällen och söndag...ja då var det tänkt att vi skulle till Pite...men ja jag tror vi kommer att vara hemma....heeeeeeela dagen