Inlägg från: Pumpkin |Visa alla inlägg
  • Pumpkin

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Tiden går fort när man har roligt

• Pumpkin

Men vad är det för jäkla svar då? Man får väl ändå förklara sig lite när man slänger sig med termer som inte "vanliga lekmän" vet så mycket om? Hoppas ni får något bättre svar snart!

verrron skrev 2007-11-22 22:09:14 följande:
    Antar det var menat till mig? Iaf så ringde läkaren igår & meddelade att sonen har det. På frågan om det är farligt svarade han bara "Kan bli" så jag har inte en aning om vad det är/innebär för ngt.. Men han vill iaf att sonen ska komma in och göra ett ultraljud på resterande inre organ såsom lever,mjälte bukspotkörtel osv så att se om de sitter på rätt plats. samt att sonen ska ta "kompletterande prover"
  • Pumpkin

Lejko: Xzakt brukar anställa för jämnan, men det är inget jag rekommenderar

• Pumpkin

Apropå köp och sälj av hus/lägenheter - har ni sett den stora timmergården som är till salu i Stackgrönnan? 13 000 000kr! Men den är ju himla fin förstås...

• Pumpkin

Japp, precis det huset! Fattar inte varför man skulle vilja sälja det... Och hur man kan räkna med att få 13 miljoner? Visst, det är jättefint, men det priset är ju i klass med Stockholm liksom. Och Disponentvillan (visst, inte lika nytt och så, men ändock) skulle säljas för 5 miljoner - det tyckte jag var mycket

Hotte skrev 2007-12-05 18:01:35 följande:
    Pumpkin:Ska de sälja huset nu?? Timmerhuset som det varit så mycket skriverier om i tidningen?? Visst är det nybyggt? Han var väl helnöjd över huset om jag inte minns fel. Så konstigt att sälja nu, de har väl knappt hunnit börja bo där.
    pissypopi: Ja, nog tjänar de galet mycket om de får det sålt för den pengen. Håller med om att det är synd och skam att det är Skandiamäklarna som fått uppdraget dock...
  • Pumpkin

Det här är det: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/71404
    Det var inte klart när vi flyttade i maj tror jag... Byggår är 2007 i alla fall och det ligger väldigt nära Båtmuseet om jag inte minns fel.

maltazar skrev 2007-12-05 20:07:00 följande:
    Det där timmerhuset, jag undrar om inte det är Tindras farmor och farfars kompisars... De hade iaf nå himla fint, nybyggt hus i stackgrönnan... och det kan väl inte finnas så många sånna..Är det de så var det inte länge sen alls det vart gjort.
  • Pumpkin

Smaken är som baken, själv älskar jag looken och hela alltet med huset Fast massa kylskåp och frysar är lite overkill faktiskt.

kobra skrev 2007-12-05 21:12:39 följande:
    ja jag kan bara inflika om skandiamäklarna, fattar inte att folk väljer dom, och sen 13 milles huset.. jag tycker det är storhetsvansinne att tex ha 4 kyl och frys,, varför liksomdet där huset passar som nåt typ av hotell konferans boende, som ett vanligt boende tycker jag det är helt opersonligt och för mycke stockar
  • Pumpkin

Ja, det måste ju vara själva huset som säljs? Det är ju vad som står i annonsen iaf.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~