• Zeen

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Peda: Egentligen är det hemskt för att det betyder att vi alla helst ska se ut på samma sätt. Ingen får sticka ut. Tycker det finns betydligt värre saker än att ha färgat hår, piercingar eller tatueringar. Att vara alkoholiserad eller någon annan typ av missbrukare till exempel, då får du minsann inte sparken utan då får du stöd och hjälp att komma ur ditt missbruk. (det är iofs BRA men om man jämför det med att ha färgat hår/piercingar/tatueringar så tycker jag att de senare alternativet är en bagatell.)

• Zeen

"Faktiskt var det en av uskorna förra gången jag låg på bb som var "bimbo" tjejjen. =) *jätte go men till utseendet* Håret i en svans som gick över halva ryggen och super blont,korpsvarta ögonfransar som var tre mil långa av all mascara och rosa rouge och rosa super glimmrigt läppglans.=) allt jag kunde tänka på då va: oj vad jag längtar till jag kan se så fräsch ut! "

Peda: Jaså du, är du säker på att det inte var jag?! Haha!

• Zeen

Malle: De som bor i timmerhuset som är till salu för 13 miljoner är 5 stycken i familjen, åtminstone varannan vecka. Hon har ju två äldre barn sen tidigare..

• Zeen

Dagens bönder har många EU-normer och standards att leva upp till, de kan väl knappast fuska sig igenom det?! Det genomförs regelbundna kontroller av Hälsovårdsmyndigheten bland annat.. Även om det FINNS ställen som missköter sig så tror jag inte det är något vanligt förekommande, iaf inte i Sverige. Jag håller med Peda & Annamus, det förekommer däremot riktigt mycket skitsnack och rövarhistorier.

• Zeen

Oj, såg just att ni hade babblat ytterligare en hel sida.. Haha, där ser man hur "efterbliven" man är.

• Zeen

Wilmersmamma: Tror inte att Emmaljunga Scooter finns någon annanstans än på BH. Möjligtvis på Asplunds, men jag är tveksam. Jag har en Scooter och jag tycker den funkar jättebra. Betydligt mindre och lättare än den duo edge combi vi har iaf..!

• Zeen

Eftersom det finns så få lediga lägenheter nu så dras ju kötiden upp fruktansvärt mycket. Vi har snart stått i bostadskö i 3 år (better safe than sorry..) och vi är inte alltid bland de 5 första på varken 2:or, 3:or eller 4:or..

Här i Skebo-lägenheterna på Älvsbacka bor det typ bara äldre.. och vi då. Lite trist, men samtidigt VÄLDIGT trevliga grannar :)

• Zeen

Ja, vi är hursomhelst inte alltid det. Det kanske beror på vilka områden man är intresserad av. Vi kollar ju mest centrum och norrböle.
    När de nybyggda lägenheterna i Urkrafts-huset låg vi som bäst till som topp tio på de minsta lägenheterna.. Den allra minsta var vi faktiskt 1-5 på och fick t.o.m erbjudande att flytta in i men.. hyran var inte den billigaste om vi säger så.

• Zeen

Peda: Alla butiker i CK har öppet till 16, Gina Tricot och de flesta i Vintergatan (HM, Lindex bl a) har öppet idag. Tycker det var rätt kass mellandagsrea om jag ska vara ärlig. Fast de kanske inte har hunnit med allt ännu? Hanséns hade också öppet men de hade INGEN rea.. Det är ganska MYCKET folk på stan..

• Zeen

Peda: Joo, nog var jag på stan alltid. Tillsammans med alla andra.. Tyckte som sagt att det var rätt kass mellandagsrea men jag handlade ytterligare ett par jeans (!) och så Barbapappa-trosor till lillan. (ett bra tips förresten, de är superfina och fonns även som kalsonger!) Ska nog till stan en sväng imorgon igen.., måste byta några julklappar och kolla så det inte var så att jag missade hela rean och därför inte hittade något

Förresten så tycker inte jag det var nördigt att byta färg på soda streamern, det hade då jag också gjort!!

• Zeen

Smultronet12: Träningen blir ALLTID vad man gör den till. Att påstå att kombipasset inte är jobbigt .., ja då är man ruggigt vältränad eller så ljuger man. JAG tränar rätt mycket (Friskis&Svettis så klart!) och jag tycker då att medelgympan kan vara rätt tuff. Det beror på vem som leder passet.
    Kombipasset är 1,5 timme, hälften skivstång och hälften spinning. Kör man skivstången med bara stången (utan vikter) så är det ju typ inte det minsta jobbigt.. Frågan är väl hur mycket träning det blir. Spinningen är spinning. Rätt krävande om man kör på ordentligt. Tränar du i vanliga fall?

• Zeen

Smultronet12: Tror faktiskt du pallar det om du brukar träna i vanliga fall. Du behöver ju inte ta en massa vikter på skivstången första gången du kör, för att känna efter. Träningsvärk i armar, axlar och ben brukar iaf jag ofta få efter skivstången.. (kör med 10 kg) Låter som att kombipasset vore något för dig!! Prova!

• Zeen

Håller med föregående talare i det här med ridning.. Förresten, när man hoppar så reser du dig ur sadeln visst men all tyngd är ju i stigbyglarna (som sitter på sadeln som i sin tur sitter på hästens rygg)

Peda: Är du på G idag eller har du bara lite att göra

• Zeen

Malle: Jag har skickat så inbjudningarna kommer fram imorgon och min flicka fyller den 9 feb.. Så nej, det ger ju människor möjlighet att planera.

• Zeen

Lillhjärtat 04: Jaså du.., det har du? (som om jag nu inte visste det)

• Zeen

Lillhjärtat: JA, tänk för det var ju det

Nu är jag så trött att ögonen pekar i kors. Godnatt tjejer!

• Zeen

Hanséns? Är det den affären du menar Mammasknodd? Det är en toppenbutik, jag gillar även Carlings.

• Zeen

Jaha, isåfall pratar vi inte om samma butik. Nu kanske mina fördomar tar överhand men är inte CityGirl typ samma kläder som finns i torgstånden?!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~